يعنى ايه اختراق وارتداد للسعر
Printable View
يعنى ايه اختراق وارتداد للسعر
اختي رباب انتِ معانا في الوبنار
او سؤالك هنا في الورشة ؟
اللي سجل الوبينار ياجماعه ينزلو على طول انا عمال احاول من ساعتها ومش عارف اخش :0010:
شكرا ا/ بارى . انا بحضر الويبينار على الفون
ربنا يجازيك خير
العفو اختي ايمان
اخي نيو ويف تطمن فيه واحد من الاخوان قال للاستاذ احمد انه يسجله
واكيد الاستاذ احمد حينزله هنا بعد رفعه
او جرب زي الاخت ايمان بواسطة الجوال
الان باقي شويه ويخلص الوبنار
ياباشا انت حتنزل المحاضرة على اليوتيوب ؟
جزاك الله خير وبارك الله فيك
شكرا استاذ كل يوم بتعطينا مفاجأة حلوه
ويبنارس اسبوعي؟ احلى حاجه وافضل طريقه للاستفاده
الله يوفقنا
السلام عليكم
مساء الخير
شرح صوتي ممتاز
وجزاك الله خيرا وكثر الله من امثالك
والصراحة الاشخاص اللي مثلك قليل في هذا الزمن
ونسأل الله العلي العظيم ان يرزقك من واسع فضله
عندي استفسارين مهمين
1- مناطق الدخول
2- الدخول الآمن
ما سمعتهم لو تعيدها مره أخرى بعد أذنك
يا اخوان ان شاءالله تم تسجيل المحاضرة من قبل احد الحضور حسب كلام الاستاذ احمد
وبعد رفع الفيديو اكيد بيتم انزاله هنا في الورشة وفي الصفحة الاولى
والان الاستاذ احمد يطلب من اللي سجلها يرسلها له
:asvc:
Q: جزاكم الله خير وجعله الله في ميزان حسناتكم ..بالنسبه لهديتكم في المجنون
هل ندخلها اليوم مع اففتتاح السوق ؟؟شكرا
الملف المرفق 436614الفرق بين الاختراق والكسر والارتداد
ازاى احدد التيك بروفت والاستوب لوز
وهل يفضا استخدام التريلنج استوب ام لا
الملف المرفق 436615
شكرررررررررررررررررا لجميع الحضور شئ رائع صراحة وصل الحضور ل 196
اتمنى اكون فيدتكم وحلتلكم بعض مشاكلكم الى قابلتوها وحنركز من بكرة تاني فى الفرص وباذن الله الهدية تكون فادتكم ولسة القادم افضل
شكرررررررررر لاخي العززيز باري على متابعتكم بالورشة وحل مشاكلكم للدخول للويبنار على راااااااسي والله اخي باري
تقبلوا تحياتي
يعطيك العافية يا استاذ احمد معطي
فعلا استفدنا من الويبنار و وضحت عدة امور لنا منها الشموع الشيطانية والدخول الامن ونموذج الفراشة
شكرا جزيلا