عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااا
أنا نمت و أنا قاعد مستنى الويبناااااار
قولولى إنه إتسجل يا ولاد عشان قلبي الصغير لا يحتمل
Printable View
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااا
أنا نمت و أنا قاعد مستنى الويبناااااار
قولولى إنه إتسجل يا ولاد عشان قلبي الصغير لا يحتمل
ارجو وضع امثله للاختراق والكسر والارتداد
والشموع الشيطانيه
والدخول الامن
ونموذج الفراشه
سؤال فى الورشه
متقلقش ا/ سمير الويبينار اتسجل :AA: ... Shift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page.
احنا اخوات مش اصحاب وبس يا سمير والله
ربنا يجازيه كل خير معطى بجد لانه عرفنا كلنا ببعض
السلام عليكم الجزيل الشكر لأخونا وأستدنا احمد معطي
على الدروس والمعلومات القيمة وعلى تنويرنا اليوم في الورشة
اخوان اريد الا نظمام لجروب الواتساب لاخ معطي
انا من المغرب ارجو المساعدة
حد ممكن يقولي ايه الازواج اللي الاستاذ معطي حددها للمتابعه من اول الاسبوع ده
اشكرك يا معطى باشا على الويبنار الرائع بجد انا استفدت من الويبنار ده فى كل حاجة
السلام عليكم ورحمة الله وركاته
بشكر الاخ العزيز الاستاذ احمد معطي على مجهوده الاكثر من رائع في الوبينار
في ميزان اعمالك واسال الله التوفيق والسداد
شرح مبسط بعيد كل البعد عن التعقيد شرح لزرع الامل وانه لا يزال هناك اناسا يقومون بالخير بدون مقابل
مش عارف اقول ايه غير ربنا يبارك فيك ويفتحها عليك
جمعنا الله واياكم على الخير وكل عام وانتم بخير وعافيه
السلام عليكم
شكرا يا اخ احمد
في تسجيل الوبينار او لا
اخواني لدي استفسار بخصوص كيف يتم وضع هدف أول و هدف ثاني. هل نفتح صفقتين في نفس الوقت كل واحدة بهدف 30 نقطة و الثانية ب 150 نقطة و عند تحقيق 30 نقطة تبقى لدينا صفقة نحرك الستوب لنقطة الدخول هل هكذا يتم الأمر