الصوره اتحركت..كده تمام
Printable View
الصوره اتحركت..كده تمام
بيطلب مني باسورد في الخطوة التانيه ..اعمل ايه دلوقتي حد يفيدنا
فعلا انا عجزت ادخل عن طريق المتصفح ودخلت عن طريق الجوال والحمد لله مشي الحال
نزلو برنامج الوبنار
https://global.gotowebinar.com/join/...7665/823095061
وادخلو منه
اللي مايشتغل عنده الصوت يختار الخيار الثاني بدل كلمة تيلفون يختار مايك اند اسبيكر
انا عملت تست الصوت وكله تمام بس بردو مفيش صوت من عند استاذ معطى. ياريت حد يفيدنا
الصوت شغال تمام
مثل ماقلت لازم تختاروا مايك اند سبيكر
بدل الاختيار تيليفون
الان مافي صوت لانه وقت الصلاة بتوقيت مصر
انا مختارة مايك اند سبيكر وعملت تست صوت وبردو مفيش صوت
اي واحد عنده مشكلة انا متابع معاكم هنا وفي الويبنار
لاجل نساعد بعض وكمان الاستاذ احمد اكد في بداية حديثه انه حيزعل لو الاعضاء اللي هنا في الورشة مش قادرين يدخلوو
والحمد لله اغلب الاخوة متواجدين الان في الويبنار
-
الان بداية الويبنار بعد صلاة المغرب
اللي مش سامع الصوت يقفل كل البرامج ويرجع يدخل الويبنار
ا/ بارى انا قفلت كل حاجه وعملت الخطوات من البدايه وبرده مفيش صوت
الان باقي نص ساعة وتنتهي المحاضرة
بس اطمني اختي ايمان فيه احد الاخوان يسجل الوبنار وحيتم تنزيله هنا للجميع