الويبنار اتفتح الان يمكنكم الدخول.
وسنبدا 6 بالظبط لايف
باذن الله تعالى
Printable View
لسى يا استاذ احمد مافتحت صفحة الوبنار
لو تكرمت حط رابط الدخول هنا استاذي العزيز
ممكن ترسل رابط الدخول يا استاذ احمد
يا شباب اللي عنده ايفون او ايباد او جلكسي بامكانك تنزل برناامج GOTOWEBINAR
حمل البرنامج فقط وبعدين اضغط على رابط اللي وصلك فالايميل وهو تلقائي بيحولك للبرنامج وصفحة الويبنار الخاص ب الورشه
سجلت من زمان بالايميل وفتحت الرابط بس للاسف ماوصلني للصفحة
وانا الان سجلت ثاني واستخدم قوقل كورم
https://global.gotowebinar.com/join/...7665/823095061الملف المرفق 436608
يالله اخي حرك نفسك
الملف المرفق 436609
دخلت من هذا الرابط
لكن للاسف تفتح صفحة بيضاء لايوجد فيها شي !!
ممتاز اخي محموود
تم الدخول للويبنار الانى
الحمد الله انا الان داخل صفحة الويبنار
شباب الحضور الان فوق 120
واغلبهم من الى مشمتابعين الورشة اعتقد
انا شخصيا جزعل لو الناس الى متابعة الورشة وبتتعب فى التعلم مشقادرة تدخل انا عامله عشانكم انتم بزات
برجاء سجلوا مرة اخرى واميل حيجيلكم حتفحتوا اللينك منهم
انا الان حضطر اطلع لايف.. مشحقدر اتابع ردودكم
تقبلوا تحياتي