احنا استفسارنا من غير شارت استاذ وهو خاص بالشموع في الفيديو جزئية بتقول ان اذا الشمعة قافلة تحت الخط الاحمر العلوي للموفينج مندخلش ده طبعا في الشرا والعكس في البيع
وفي اجبابا بعد كدة على استفسارات معناه ان حضرتك قولت تقدر تدخل في الصفقة من بعد الشمعة ده حتى لو قفلت تحت او فوق الترند بنقطة واحدة المهم متقفلش على نفس الخط
فايهما اصح؟

