لا يا لولي لان ظلها كان اقل من قبلها
الانسايد لازم الظل بالجسم يبقا داخل الى قبلها زى صفقة اليورو /ين
Printable View
الملف المرفق 435772
شغل امس و اليوم بفضل الله و بفضل اخي المعطي دروسه
الملف المرفق 435774
استاذ ان كانت الموفينجات تقترب من بعضها البعض لا دخول كما كان هناك استفسار في الصباح حول الاسترالي
:::: تحديث لشمعة 12 ::::
الاسترليني / دولار :+30الهدف الثاني : مازال مستمر
اليورو/ استرليني :+30الهدف الثاني :خروج على +13 لاغلاق شمعة انسايد بار
الفرنك / ين :+30الهدف الثاني :خروج على +63 لاغلاق شمعة بين بار
اليورو / ين :+30الهدف الثاني :مازال مستمر
الاسترليني/ ين :+30الهدف الثاني :مازال مستمر
لا متزعليش
ده الى بدربهلكم فعلا فى الورشة
سرعة الملاحظة والدخول مباشرة بدون تشتيت الى كان بيحصل زمان وتفضلوا تنقلوا بين الفريمات وتروحوا تشوفوا الخبر
اهو لو كنتم بتعملوا كدة النهاردة مكنتوش دخلتم ولا فرصة اصلا ههههههه
انتم لو لاحظتم انا حطيت فرصة شارت واحد والباقي محطتوش.. عشان فعلا حسيت ان حيحصل انفجار
ولقتوني بكتبكلم بس لكل واحد حط فرصة انا معاكم فيها
متقلقيش يا لولي بالتدريب الكبير.. حتوصولوا زيي من نظرة واحدة بتاخد قرارررررر مباشر
امال انا بديكم وقت تدربوا ليه بين كل فيديو وفيديو عشان اظبطلكم القصة ده + النفسية
تسلم يا راجل يا محترم على ردك الكريم-
بس ارجو مراجعة نفسك فى موضوع الزولو تريد ده عشان الناس اللى مش متفرغه تماما و كمان انت مش هتاخد عموله من حد - العموله بتتاخد من السيت نفسه يعنى على حساب صاحب المحل و الاهم من ذلن انك هتفيد مجموعه كبيره جدا من اللى عايزيين يخشوا الفوركس لكن وقتهم لا يسمح بذلك- رجاء اعادة التفكير تانى
شكرا يا غالى
معلش يا معطي لو تشرح بس موضوع غلق السعر على الهدف الاول وترك الثاني مفتوح يعني قصدك دخول الصفقة بعقدين ؟
الله يبارك فيكي
انتي سألتني السؤال ده لتالت يوم يالولي ههههههههه
انا عارف شكلك بتحبي الترلينج ومتعودة عليه فاوكي خلاص اشتغلي بيه مدام مستريحة معاه
مشلازم تشتغلوا زيي على فكرة انا بعلمكم وانتم تقدروا تضيفوا وتقللوا فيها وتعدلوا براحتكم
انا هنا هدفي اغير تفكيركم واظبط نفسيتكم ليس اكثر
انا زى ما قولتلك كل مرة
انا بعمل هدف ثاني مفتوح ل 150 وستوب الدخول.. وزى ما انتم شايفين انا خرجت من اوردرين لوجود مفتاح دخول انعكاسي قبل الوصول ل 150
ولا اعمل بالترلينج