حاضر يامحمد من عنيا بالاجازة السبت او الاحد تكون معكم فى صورة نقطة وتحتها شارت او 2
ياريت بس فكروني بكرة تاني
Printable View
مقولتش تدخلي كل ساعة يا لولي
انا قولت فى هدف وستوب.. او اغلاق مبكر زى ما عملت النهاردة لو لقينا مفاتيح انعكاسية
اخروا ايه يعني يضرب ستوب
ما يضرب عادي
انتي شوفته النهاردة حصل ايه معانا
وده الى قولتله فى الفيديو انا هدفي بيبقا على 3 ايام فى الشهر بيجي يعملنا ربح خيالي
وبيظبط اى خسارة حصلت قبل كدة
متقلقوش من ضرب الاستوبات طبيعي فى اى مجال بورصة
المهم الاجمالي اخر الشهر
للعلم يامصطفى ملاحظة هااااااااامة
تأكيد فى طريقتي ده لو ضرب ستوب معاك يوم على زوج اختمال كبير اوووي يضرب هدفه اليوم التاني
لو ضرب تاني.. يبقا اليوم التالت ده بزاااااات حيجبلك اهدافك وبقوة والتاني ويعوضك
الى بيحصل واهو حصل معاك
الماركت ميكر بيضربوا ستوبات يوم او 2 اخرهم.. عشان يخلوا الناس تطفش او يلعبوا بنفسياتهم فيعززوا تاني
وفي الاخر بيمشوه مع الاتجاه السليم.. وبيبقا اغلب الناس طلعت برة خلاص او عززت للخسارة
ولو لاحظت حاجة النهاردة هو ادى شمعة ابتلاعية بيعية على اليورو والكيبل واغلب الازواج وخلى الناس اغلبها دخلت بيع وخسرهم وراح مطلعين السعر تاني مع الاتجاه
الاتجاه انقذنا النهاردة وطلعنا كسبانين..
تمام
بإذن الله متابع معاكم من يوم 9 بشكل يومي أفضل من كدا
أكون خلصت امتحانات بس دعواتكم
وشكراً لك والله على كل ألي بتعملو معنا :inlove:
أنا امبارح أضربلي كذا SL بس كنت مبسوط علشان كنت داخل صح فعلاً بدون الرجوع لحد للتأكد من الصفقه :drive1:
والنهرده فرحة أكتر لما شفت ألي حصل ده ف 9 أزواج :D
ملحوظه :- أسمي عمرو أحمد :eh_s(7):
الملف المرفق 435794
تم تحقيق الهدف
سبب الدخول علي الصفقه مع علمي انها عكس الترند ان هناك مقاومة يومية علي 1.1478 مع ترند هابط يومي
السلام عليكم استاذ محمد معطي
بعد مشاهدة جميع الفديوات
حبيت اشكرك و اسجل معك في الورشة
و عندي سؤالين
الاول الهدف الثاني كم
الثاني هل نتجاهل الدعوم و المقاومات
وش كراً لك مرة ثانية ووفقك الله و من معك و ايانا
الخطوة هذا باذن الله تعالى.. ستكون بعد الخطوة السادسة سأسويها لكم بالفعل
اما الان تركيزي كله على تدريبكم
وبلعب على نقط انا عارفها انتم مشاخدين بالكم منها
مثلا انا فعلا عايزيكم يضربلك ستوب
وعايزكم تشوفوا الخروج المبكر
وعايزكم تدخلوا فرص خطا
كل ده مقصود والله لكى تتابعوا كل مراحل السوق
فنحن فى خطوة فى عقلي الان تدريبة بحتة للنفسية
نوصل بس لمرحلة الفرص وحعملها