سؤال بخصوص الاستراتيجة
الشمعة الي عليها السهم دي فرصة صحيحة؟
تاني حاجة لو شمعة اربع ساعات قفلت بين بار مثلا تبقي فرصة شراء ولا لا؟
الملف المرفق 435871
Printable View
سؤال بخصوص الاستراتيجة
الشمعة الي عليها السهم دي فرصة صحيحة؟
تاني حاجة لو شمعة اربع ساعات قفلت بين بار مثلا تبقي فرصة شراء ولا لا؟
الملف المرفق 435871
الحمدلله
يلا نراقب الباوند أسترالى
الباوند لو ارتد من الموفنج 100 حيعمل بين بار جميله و حتكون فرصه حلوه للشراء .. ياتري حيصمد الربع ساعه دي؟؟؟
الملف المرفق 435873
باوند ين مهم اقفال الساعه للشراء
الملف المرفق 435874
هو انتظار الارتداد فقط لما الشمعة تكون اكثر من 35 نقطة.. غير كدة دخول مباشر
مثل ما حدث اليوم باليورو دخلنا مباشرة لان كثيرا يجيب الهدف الاول بنفس الشمعة بدون انعكاس مثل ما حدث اليوم
الفرص الذهبية بالنسبة لي هى التى ترتد من الموفنج الازرق بمفاتيح دخول
تحقق الهدف الاول لليورو كندي..واليورو نيوزلندي 100 نقطه حتى الان