سؤال بس يا معطي باشا ...ماهو الساحر عمل نفس الشموع اللي اتعملت على المجنون ليه المجنون ادانا 30 نقطه والساحر شقلطنا لتحت:016:
Printable View
حتلاقي موضوع الفوليوم هنا يانيو ويف
بس صراحة شايف البرايس اكشن اقوى من الفوليوم مشمحتاجين تشتتوا نفسكم
https://forum.arabictrader.com/t152494.html?highlight=
عليكم السلام
اهلا بيك معانا يامروان فى اسرتنا
احنا شغالين على منصة ميتا تريدر FXDD
الشباب الفترة ده مشسابين زوج الا وشغالين عليه ههههههههه
انا شخصيا بفض التركيز على الازواج الاتية
يورو/ كيبل/ قطر/ مجنون
وشوف تاني مشاركة بالموضوع حتلاقي الفهرس اقراه واسمع الفيديوهين واى استفسارات باى وقت حطهلنا واحنا معاك
طيب انا عايزك تجيب شارت المجنون والقطر وتقارنهم بالساحر
حتلاقي الاتي:- المجنون والقطر اول شمعتين ظلهم كبير جداا جدا حوالي 50 نقطة
الساحر : ظله ب20 اول شمعة والتاينة جوالي 15
اللعبة كلها فى الظل يانيوويف كل ما الظل كبر كل ما ادانا نظرة على ضعف الاتجاه
لان البائعين حاولو ينزل السعر مرتين ومقدروش يكملوا لتحت
فعملوا ظل طويل سفلي بناء على ذلك
وانا الساحر ده عديت عليه كذا مرة مقولتش خالص عليه دخول النهاردة حتى بالاسلوب ده لان فعلا الشمعتين عاديين
مشده الفرصة الى ادخلها وانا مطمن انه حيضربلي +30 برغم دخولي عكس الترند