عليكم السلام
مبروك ليك ولينا كلنا فرصة اليورو كانت مثالية خاصة بالتوقيت
وبالفعل اتفق معك بالباقي
وبارك الله فيك انك بتحاول على قد ما تقدر حسب وقتك بتشارك
ايجابية رائعة منك مع اسرتنا
Printable View
معطى أنا بعتلك رد مش عارف وصلك ولا لا ... بس ع العموم أنا إسمى محمد سمير و عشان يبقى أسهل يبقى سمير
صفقة القطار هذه عكس الترند استاذ معطي شراء
صحيح الشمعة ابتلاعيه لكن بعد الشمعة القوية الهابطة على ماذا اعتمدت غير الشمعة الابتلاعية للدخول شراء ؟
جزاك الله خير على كل ماتقدمه لان واضح من طرحك لهذه الصفقة وراها ما وراها من سر للدخول والله اعلى واعلم
تحياتي
استاذ معطي هل المقصود بموضوع افتراق الموفينجات
اننا ماندخل من اول وتاني شمعة بعد الافتراق
ولا من اول وتاني فرصة
لان كدة الموضوع تداخل عليا
انا بحسبها من اول وتاني فرصة يعني الشمعات المفاتيح بس
بنتظر بعد مفتاحين مش بعد شمعتين
حبيبي اخي باري بالظبط وانا شرحت السر صباحا
حتلاقيه هنا بالورشة : https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2946507
لسة حديكم اسرار البرايس وشغلي كله واحدة واحدة متقلقوش
عشان مينفعش انزل كل حاجة مرة واحدة مشحتفهموا حاجة وحتششتوا
في جيمز كتير بنعمله بالشارت فاضي كمان وعكس الترند وكل حاجة
الموضوع معي ليس مقتصر على ما شرحناه بطريقتي فقط
في جيمز صغير في النص معاه وهذا اهم من اى شئ :18: