الكيبل والكندي عاملين حاليا شمعات محترمة ابتلاعية واحد شرا والتاني بيع لكن اكبر من 35 نقطة لو المفاتيح صح ياستاذ معطي ننتظر 10 نقاط وندخل
Printable View
الكيبل والكندي عاملين حاليا شمعات محترمة ابتلاعية واحد شرا والتاني بيع لكن اكبر من 35 نقطة لو المفاتيح صح ياستاذ معطي ننتظر 10 نقاط وندخل
صباح الفل .... طب كده انا اتاخرت ولا في اى حاجه ممكن اخش فيها
الملف المرفق 436337
** شايفين اليورو/ ين ( القطر).. وخلينا نوحد اسم الزوج ده بالورشة للقطر ياشباب انا مسميه كدة من 2011 لحركته السريعة والرائعة واحترامه للبرايس
** ده نفس فكرة دخولي على المجنون بس هنا كان اقوى كمان لان الشمعة التانية كانت ابتلاعية.. عشان كدة حتى طلع مباشرة بعكس المجنون.. للاسف مااخدتش بالي منها
** بس اهتموا بالجيمة ده رائعة وبتجيب اهداف جيدة حتى لو عكس الترند
الحماس واخدنى و دخلت صفقة الكيبل
بس اتوقع شموع اليورو ين والباوند ين قليل حدوثها
ماشى الحال
خرجت من اليورو دولار