مستر معطي
اول شي يعطيك العافية وماشاء الله عليك
انا عندي مشلكة اننا عم حاول تابعك ولكن ما عم اقدر اشوف فين وامتى عم تحط النقاط للبيع والشراء
بتمنى تشرحلي كيف بقدر تابع معاك لإقدر استفيد اكتر
تحياتي
Printable View
صحيح يا معطي بما أنك كنت ليك في الفوليوم ما تحاول تدمجه معاك
على الأقل تفلتر بيه فرص الدخول ...
زي مثلاً الباوند النهاردة على الساعة كان عامل شمعة إبتلاعية حسب طريقتك
و الشمعة دي كانت ألترا فوليوم مع مدي واسع و طبعاً وجودها بالشكل دة
مع وجود منطقة عرض متوسطة القوة , أعتقد دي كانت تعتبر تحذير للدخول
خاصة أني شفت بعض الردود كانت للمتابعة على الباوند و مين عارف ممكن يكون
في حد دخل عليها مع الخبر السيء على الباوند ممكن يكون ضرب الأستوب علطول .
فشوف كدة انت ممكن تبقى تعمل شرح بسيط لبعض أشكل الفوليوم اللي الواحد
ممكن يخالي باله منهم لو ظهروا مع وقت توافق شروط الدخول بحيث ممكن مايدخلش
أو يدخل مع الحذر الشديد في وضع الأستوب و الهدف و ما إلى أخره ...
و عملها الـ كندى فرانك و إحترم الطريقه و حقق الهدف الأول 30+ نقطة و تم تقريب الاستوب للهدف الثانى المفتوح
الملف المرفق 436343
:AA::AA::AA::AA::18::18::18::006::006::006:
اليورو
رد من منطقة العرض الى ححدتهالكم بشمعة صاروخية ههههه
كدة حضطر اقفل الهدف الثاني على +21 فقط للأمان
وكدة بالنسبي لي صفقة اليورو اليوم حققتلي
هدف اول +30
هدف ثاني +21
والحمد لله والشكر لله
فووووليييوووووم ...:yikes3::yikes3::yikes3: هوه البووووص ليه في الفوليوم ....الله عليك ياا بوووص ايوه كده يااريت والله تبين لينا نماذج الشيك اوت والكليماكس والأستوبينج فوليوم والإثرست والكليماكس باي والسيل مع الطريقه بس لو ملهاش عوزه مع طريقه عاادي بقى انت اصلا رايتك بيضه معانا ومقصرتش في حاجه:eh_s(7)::eh_s(7):
احنا مبنلحقش نحط بالظبط دلوقتي بالتفصيل نقط الدخول من كثرة المشاركات ياعمرو
ولان خحاصة الطريقة واضحة تمام
دخول مباشر من اغلاق شمعة مفتاح مدام اقل من 35 نقطة
بتضع هدف اول +30 وثاني مفتوح ل +150
وستوب 60
لذلك حتلاقينا مبنحطش ارقام الا لما حد يسال بالظبط فى حاجة جديدة زى اوردر المجنون النهاردة لانه فكرته متشحرتش قبل كدة
والباقي الفرص كلنا فاهمين خلاص مشمحتاج اكتبلكم الارقام واضيع وقتي ومتابعتي لكم فيها
الكندي جاب 150 نقطة بتوع امس والحمد لله
السلام عليكم انا جديد معاكم
عندي سؤالين
1- شو اسم برنامج او موقع المنصه يلي شغالين عليها ؟ انا شغال على موقع etoro بس مش شايف الخطوط الحمره والزرقه
2- شو زوج العملات يلى شغالين عليه