بالظبط قليلة اخي الفاضل
بس لما بتظهر قدامنا بندخلها رااائعة لخطف مكاسب حتى عكس الترند
Printable View
بالفعل اليورو دولار واقف عند منطقة قوية و بدأ يرتد من هناك
المنطقة واضح قوتها على فريم الأربع ساعات
الملف المرفق 436338
أما على الساعة فقد بدأت تكون شمعة هابطة إنعكاسية من موقع جيد
الملف المرفق 436339
عن نفسي هانتظر أغلاق الأربع ساعات و بعدها هاقرر بيع أو عدم الدخول أصلاً :)
كمان النيوزلاندي قدامه منطقة قوية جداً فبلاش الدخول شراء إلا بعد كسر المنطقة
على الأربع ساعات و بصراحة من وجهة نظري خلينا بيع أحسن .
أنا بس قولت أدخل اقول رؤيتي البسيطة بما أني فاضي شوية و اهو أتناقش شوية :)
و حلوة خاصية الأوف لاين اللي أنت مشغلها يا معطي , بصراحة بتدي شعور جامد :)
صحيح خبر الباوند جه سلبي أوي , فتعتبر نقطة كويسة للدخول بيع خاصة مع وجود
منطقة عرض كويسة :)
اه ياموحة ده احد اسراري بشارت فاضي
انا شرحتها الصبح هنا https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2946507
للمتابعة
الملف المرفق 436341
الملف المرفق 436340
** بالمليمتر ياحبيبي بالمليمتر ههههههههه
** تم قنص +30 نقطة من المجنون وكمان عكس الترند وبدون اى ادوات ..وضرب الثاني على الدخول
** هذه احد العابي فى السوق بالبرايس اكشن.. وباذن الله كل فترة حنزلكم جيمة منهم
تقبلوا تحياتي
الباوند دولار لو اغلق بن بار يكون شراء
ويمكن انسايد بار
هل يمكن تحدث في نفس الوقت