اه لو اغلقت كده فعلا يبقى انسايد بار مرتده من الموفينج
Printable View
ايه رئيكم فى usd/chf
شمعه ابتلاعيه شرائيه والاتجاه صاعد
الملف المرفق 436154
هل هذه الفرصة صحيحة استاد معطي :016:
المجنون داخل منطقة تذبذب
شمعة اليوريو اللي قفلت دلوقتي ممتازة للدخول وتدل على انه هيكمل هبوط
انا دنيت انو عامل ارتداد من الموفرنج 100
الحمد لله
ًوالشكر لمعطي من بعد الله
تم تحقيق الهدف للباوند
والآن انا دخلت اليورو دولار بعد ان ارتفع لعشر نقاط لان الشمعه الابتلاعيه اكتر من ٣٠ بيب