رايك استاذ
الملف المرفق 436166
شمعة البين بار في اتجاه الترند
صحيح و لا غلط
Printable View
رايك استاذ
الملف المرفق 436166
شمعة البين بار في اتجاه الترند
صحيح و لا غلط
باشا: ايه رأيك في ال GBNZD بعد الاغلاق الحالي؟ هل يمكن اعتبارها للشراء؟
الملف المرفق 436167
هههههههههه
ضع لنفسك هدف انك توصل لمرحلة انك تاخد قرار للشارات الواحد بثانيتين فقط
انا شخصيا وصلت لهذا الحمد لله
وده حتوصلوله بكثر التدريب والوقت والمتابعة حتكون اسهل لكم وقتها
الان بملخص شمعة 2
لا يوجد فرص جديدة
وكماترون خروجنا المبكر من اليورو والكيبل كان ممتاز بالفعل السعر انعكس بعدها
ده احنا جااااااااااااامدين اووووي :18:
الاسترالي ين وبين بار
الملف المرفق 436168
بالظبط على الموقع بتبقا زى روووم لينا وانا حشرحلكم بالشارتات والصوت عليها مباشرة
انت فقط بتسجل بياناتك هنا والمهم الميل https://attendee.gotowebinar.com/rt/8172674694323917313
وبعدها حيبعتولك قبل الويبنار باذن الله لينك الدخول على الميل
.مشمحتاج منك كاميرا.. محتاج فقط بالكتير مايك
استاذ عندي مشكل في مثل هذه النقطة لازم اراجع دروسي
:ohmy:
ولا يهمك المهم اننا عرفنا ان في مشكلة
حلها سهل وبسيط وهو تكرار الدروس ومعك حتى يثبت معك كل شئ
وياريت بس تقرا ما نزلته امس من تطبيقات على الملاحظات
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2944943
ايه رايك اخ معطي في الفرصة دي شراء
الملف المرفق 436169
شباب استاذنكم الى حيحضر الويبنار يكتب برابط الموضوع كلمة تم التسجيل
لكى اعرف مين حيحضر بالظبط باذن الله
https://forum.arabictrader.com/t222527.html