أستاذ أحمد ايه رأيك بالفرصة اللي بتتكون على الدولار ين في حال أغلقت الشمعة بهذا الشكل؟
Printable View
أستاذ أحمد ايه رأيك بالفرصة اللي بتتكون على الدولار ين في حال أغلقت الشمعة بهذا الشكل؟
تنبيه حذراي من انك تعتذر من كثرة الاسألة بالعكس على راسي والله يكفييني ثقتك فيني فاحنا اخوات
بس خلي معلش هذا الاستفسار عيده عليا غدا في الصباح تاني
لاني بالفعل ما تحركت من مكاني من 8 صباحا فتركيزي انتهى خالص كدة
وبرجاء تقرى هذا النقط كنت منزلها امبارح
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2944943
الله ينور عليك
لو اغلقت كدة بالفعل حتبقا فرصة شرائية للى لسة عنده نفس يكمل اليوم انا هنجت كدة النهاردة هههههههههه
عدد مشاركات لا نهااائ ههههههههههه.. اليوم انتم عاملين حوالي 450 مشاركة فى حوالي 8 ساعات
شئ رهيب صراحة بسم الله ما شاء اللع.. بس ايدي وقفت من الكتابة وعقلي توقف خلاص ههههههههه
يا جماعه سؤال كنت طرحته فى الجروب بس ماحدش عرف يجاوبنى عليه ،، السؤال لو انا حابب احفظ كل صفحات الورشه دى فى فايل وورد فهل فى طريقه سريعه و للا لازم اخد كل صفحه كوبى و بيست ؟؟؟