زي ما قال معطي لازم تغلق تحت الموفينج او عليها بالظبط
Printable View
الملف المرفق 435921يمديني اطلعالملف المرفق 435922
الملف المرفق 435930هذي الاخيرة انتظر تعليق استاذناالملف المرفق 435929
السلام عليكم
مش مكتوبلي أدخل مكم صفقات ولا إيه :0010:
النهردة عمل 3 منبهات على ال-mobile ومفيش ولا واحد فيهم ضرب :0010:
الحمد لله الجيات أكتر بإذن الله
عندي استفسار وطلب
الاستفسار بخصوص زوج EURJPY ليه دخلنا من شمعه الساعه 8 أنا مش شايفها price action ممكن توضيح :016:
وألف شكر ومبروك أرباح النهرده