و الله راحت علينا اكتفينا بربح اليوم حمدلله ما نطمع احسن
05-06-2015, 10:01 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zuher ali
و الله راحت علينا اكتفينا بربح اليوم حمدلله ما نطمع احسن
ايوة صح الحمد لله والله
المهم الان ان الجميع يرى بعينه سهولة الموضوع الحمد لله
ويقدر يدخل لوحده.. ما تحتاجون الان متابعة اخبار او توصيات لاحد
انت الان مدير حسابك
انت الان مزود توصياتك
05-06-2015, 10:05 PM
zuher ali
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
ايوة صح الحمد لله والله
المهم الان ان الجميع يرى بعينه سهولة الموضوع الحمد لله
ويقدر يدخل لوحده.. ما تحتاجون الان متابعة اخبار او توصيات لاحد
انت الان مدير حسابك
انت الان مزود توصياتك
حمدلله كل هذا بفضل الله و بفضلك و الله انا اول مرة اشوف شخص يدعو الناس لمتابعت دروسه و استفاده منه يعني انت تعبت نفسك مشان الناس تستفاد
حمدلله كل هذا بفضل الله و بفضلك و الله انا اول مرة اشوف شخص يدعو الناس لمتابعت دروسه و استفاده منه يعني انت تعبت نفسك مشان الناس تستفاد
يكفيني دعواتكم اخي زهير
05-06-2015, 10:08 PM
zuher ali
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
يكفيني دعواتكم اخي زهير
دوم ندعيلك اخي و الله ما ننساك طول ما احنا عايشين
05-06-2015, 10:10 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saiko07
السلام عليكم
مش مكتوبلي أدخل مكم صفقات ولا إيه :0010:
النهردة عمل 3 منبهات على ال-mobile ومفيش ولا واحد فيهم ضرب :0010:
الحمد لله الجيات أكتر بإذن الله
عندي استفسار وطلب
الاستفسار بخصوص زوج EURJPY ليه دخلنا من شمعه الساعه 8 أنا مش شايفها price action ممكن توضيح :016:
وألف شكر ومبروك أرباح النهرده
عليكم السلام
معلش الجايات اكتر باذن الله
شمعة 8 كانت ابتلاعية
وحتى الى مدخلش في 8 .. 9 ابتلاعية اكدت بعدها بدخول جديد
05-06-2015, 10:12 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Napoli
تقبل الله صلاة الجمعة للجميع..بعد اذن المجموعة, ارجو ان تهتم يا احمد بالفيبو في كيفية رسمه و استخلاص فرص التداول منه (بيع أو شراء) و مناطق الدخول و الخروج الآمن منه.
بالظبط اخي الكريم tsx ليس لنا دخول الموفنجات متداخلة
05-06-2015, 10:17 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_maher512
استاذ احمد عندي كام استفسار وهنزلهم مع الشارتات عشان الامور تكون واضحه بالنسبالي
ده شارت اليورو كندي..كنت عايز اعرف الدخول الصحيح من اهني شمعه فيهم رقم 1 ولا رقم 2 ويا ريت حضرتك توضح الدخول كان ليه..مع العلم ان المنصه هى اف اكس دي دي
دخول من شمعة 2 هو الصح يا احمد لانها ابتلاعية وكسرت الموفنج
شمعة 1 لسة قافلة تحت الموفنج ومرتدش من اى موفنج فلا دخول
05-06-2015, 10:17 PM
Mo3Ty
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_maher512
الاستفسار التاني..ده شارت اليورو دولار..دخلنا انهارده شرا ولكن حضرتك ليه دخلت من الشمعة المشار اليها في الشارت..يعني انا مثلاً كنت هدخل من الشمعة الابتلاعية اللي بعدها على طول
نفس الكلام لليورو ين..ليه الدخول كان من الشمعة المشار اليها ومكنش الدخول من الشمعة اللي بعدها اللي هى ابتلاعية..خصوصاً ان الشمعة المشار اليها في الشارت مش مرتده من الموفنج مثلاً فا تقدر تدخل بعدها على طول
لانها شمعة ابتلاعية برضوا يا احمد
وكسرت الموفنج لاعلى
دخولنا
من مفتاح دخول يا يرتد ياكسر الموفنج
انا قولت الدخول لا فقط لما بيجي الشموع فى المنطقة الخالية بين افتراق الموفنجات