الله يعطيك الصحة ياأخ معطي على أحسن ورشة وعلى كل ماتقدمه لنا،هناك إحتمالية كبيرة لصعود،لي داخل بيع يحترس من إدارة رأس ماله وبتوفيق للجميع ـ
Printable View
الله يعطيك الصحة ياأخ معطي على أحسن ورشة وعلى كل ماتقدمه لنا،هناك إحتمالية كبيرة لصعود،لي داخل بيع يحترس من إدارة رأس ماله وبتوفيق للجميع ـ
السلام عليكم اخي معطي شكرا على الاستراتجية الرائعة عجبتني بس عندي شوية مشاكل في دخول الصفقات ,
يعني فتحت 4 شارتات بس مش عارف متى دخول او كيف نتاكد انه دخول صحيح (شاهد كل الفيديوهات لاكن بحاجة لفرص وتدريب شوية)
شو رايك هل اذا هنا اجت شمعة ابتلاعية وكسرت وقفلت فوق الموفنجات اللون الاحمر بيكون شراء ؟
تم التسجيل وموفقين جميعا
تم التسجيل حضور الويبنار
اهلا ياوسيم منور الورشة والله
ولا يهمك معاك لغاية ما تفهم كل حاجة فيها باذن الله
الدخول السليم كما تفضلوا الاخوة صباحا كان افضلهم بشمعة 10 لانها بين بار فوق الموفنج
وهنا خلاص لو جت شمعة جديدة كسرت الموفنج حيبقا لا دخول جديد لان هذا معناه ضرب الهدف الاول للدخول السلم الساعة 10
واحنا قولنا الزوج الى يضرب هدفه الاول مبندخلش عليه تاني بنفس اليوم
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
اى استفسارات تاني احنا معاك
حاول بس اى فرصة شاكك فيها تحطهلنا عشان نعرف نقط ضعفك ونقولك عليها باذن الله
نحن في انتظار يوم بشوق
ملخص اغلاق الساعة 2 يا باشا. و هل من فرص للدخول؟ انا اتحولت من كتر النظر في الشارتات :asvc: