تسجيل متابعه
Printable View
هههههههههه انا قصدي الواحد يخالي باله من الخبر لو موجود لحسن يضربله أستوب
لأن عندك 4 اخبار على الدولار منهم 3 أقوياء و واحد متوسط القوة مش قصدي ندخل بناء على خبر
انما الواحد ياخد حذره بس لو بيفكر يدخل صفقة ولا حاجة فيستنى الخبر و حركته الأول .
و حقك عليا يا باشا مش هاذكر الأخبار تاني :)
USDJPY فرصة في طور التكوين ايه رايكم؟؟
وان كانت بالهارمونيك حققت اكثر من 80٪ من هدفها النقطة C
الملف المرفق 436474
الخرووف طلع له قرووون وطالع يناطح بعد ما اغلقناه هههههههه
اليوورو كندي جاب الهدف
باقي معاي الدولار كندي مثل ما قلت لك باقي في ماخرجت منه