ياسلام عليكم .. هى ده الناس الى بتحاول تساعد على قد ما تقدر وتكسب ثواب اجابة سؤال
الله ينور عليكم
Printable View
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أصدقائي في الورشة
ربنا يسهل لو الامور مشيت على اليورو / دولار تمام وأغلقت الشمعة الحالية على ما هو عليه في الصورة ندخل sell ولا رأيكم أيه
الملف المرفق 436523
إيه رأيكم
تصحيح يا بهاء عدم الالتزام زى ما قولتلك
انت اتسرعت بالدخول عشان لقيت نفسك صاحي بدري
كان لازم تصبر للاخر وبالتزام بالطريقة افضل
عشان الفكرة ببساطة لو ملتزمتش في يوم وضربت اهدافك.. حتلاقي نفسك بتصحيلها بدري عن 8 كل يوم
ووقتها حتلاقي ستوبات كتير بتضرب.. فحتتخنا وحتقول المشكلة فى الطريقة وفى الفوركس اصلا :0016:
اسمع كلام اخوك انا عارف بقولكم ايه واعتقد انتم بقالكم اسبوعين وشايفين هو افضل دخول من 8
انا جبتلكم خلاصة شغلي وملاحظاتي
نظرة ياشباب على النيوزلندى دولار
السلام عليكم
انتظار الارتداد 10 نقاط للشمعة كاملة او جسم الشمعة فقط اذا كانت اكبر 35 نقطة
يارب ميبقاش عندي شغل عشان اعرف احضر الويبنار لان انا مسجل في بس ياريت لو في تسجيل فيديو للناس المش هتقدر تحضر لان بجد دي حاجة مهما بالنسبالي اوي
دي منصة اخري ارجوا رفع التمبلت
احتمال شمعة بين بار للباوند دولار
وشمعة ابتلاعية لليورودولار وللباوند ين