الشمعة لا تعتبر ان سايد بار لان ذيلها اطول من مدى اللي قبلها
الانسايد بار لازم يكون جسمها بظلها في مدي اللي قبلها متخرجش عنه
كمان خلي بالك في تداخل موفينجات فوق يعني الفرصة غير صحيحة تماما
Printable View
اليوزي عليه كومبو حلو للبيع رغم انو عكس الترند بس كمبو حلو انسايد + 2 بين بار ايه رايكم ؟؟
الملف المرفق 436966
انا متفق معاك جدا
لكن انا بحاول اعلم نفسي الالتزام علشان ما اكررش اخطاءي اللي قبل كده
انا متبع حاليا طريقة بتكسبني اذا توفرت شروطها هدخل اذا شرط واحد ناقص مش داخل لاني قبل كده كنت بادخل واتغاضي عن بعض الشروط والاقي خسارة
فالاحسن التزم علشان نفسيا اقلل الطمع اللي عندي وماوترش نفسي عالفاضي
واديك شوفت السعر مكمل صعود
لو دخلت كنت قعدت قولت ياريتني التزمت وتقعد متوتر عالفاضي