الموفينجات متداخلة
Printable View
هل يوجد فرصة علي اليورور ين الان بعد اغلاق الشمعة الحاليه
هل نموزج الفراشة يتكون علي الملكي
الاخ معطى اهلا بيك , فيه زوجين يمكن تستغربهم شويه هما USDDKK دولار دنماركى و GBPDKK استرلينى دنماركى بس الاخير موجود فى XM و مش موجود فى FXDD و كمان اخوهم الصغير EURDKK يورو دنماركى انا شايف حركتهم بتبقى قوية و بتجيب نقط كتير بس طبعا مش قادر احكم عليهم فلو لقيت عندك وقت ارجوك تبص عليهم انا عارف ان الطلبات كتير بس انت اللى طمعتنا استحمل بقى هاهاهاهاهاهاهاها , تحياتى
السلام عليكم
منور يا احمد باشا معطي
واضح ان اليوم هو يوم سقوط للباوند ., و واضح ان الوقت على شارت الساعة فات للدخول .,, لكن اعتقد انه هيستمر في الهبوط حتى الفجر بعد اغلاق شمعة 4 ساعات الحالية ..,, اعتقد زوج الباوند استرالي ( وعارف انه مش من ازواج الورشة ) سيكون اكثر الازواج قسوة ع الباوند
النمودج على الملكي صح بالنسبة لنمودج ليس قوي جدا لان النمودج يجب ان ياتي بعد صعود او هبوط قوي متل خبر قوي جدا وايضا جسم الشمعة صغير جدا وهده تعتبر شموع دوجي ليست بين بار
الملف المرفق 439404
اخواني لا توجد أي فرص الآن لأن أغلب الأزواج شمعاتهم بعيدة عن الموفينجات و الورو دولار و اليوزي الموفينجات متداخلة و القطر دخلوه الشباب خلاص زائد أنه في منطقة دعم
سؤال يا جماعة خير هل 30 نقطة صافية ولا نحسبها بفروقات سعرية على الأزواج?
مبروووك .. وصول الورشة للصفحة رقم 900 .. اللهم بارك بصاحب الورشة وكل الاخوة الاعضاء..