لا مليش دعوة ياعمرو باشا
الدولار غلى 20 قرش ومينفعش اشتري دلوقتي ههههههه
Printable View
حلو السؤال ده يا احمد اول مرة اتسأله فى الورشة
لا الملاحظة على الجميع لو صحينا متأخر ولقينا كان في فرصة وجابت هدفها الاول
هنا خلاص لا يفضل الدخول مرة اخرى
لان من الباك تيست الى عملته وجدت ان نسبة الفرص الثانية الناجحة للخاسرة اقل حوالي 5 الى 5
ومع الستوب الاكبر فكدة حنطلع بخسارة اجمالية
يبقا اكيد لا دخول
عليكم السلام ياسامح
لا فيها مشكلتين بالنسبالنا اولا الشمعة متشبعة
ثانيا ليست من فرص الدخول الامن وهو شرط للدخول فرص ليلا هام جدا
الملاحظتين شرحهم هنا
المتشبعة
https://forum.arabictrader.com/t221331-454.html
الدخول الامن
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2961623
لو كدة ماشي هههههههه
هو عامة انا مشمكلتي فى اني اشتري الراوتر
انا مشكلتي اني مبعرفش اركب ولا اعمل اى حاجة فمعتمد على اخويا فى المواضيع ده
وكسل النهاردة الباشا ينزل يشتريه
فربنا يسهل بكرة
هو عامة احنا قفلنا الراوتر من الصبح .. فدلوقتي شايفه شغال حلو اهو الحمد لله
فيارب يصمد كدة بس لغاية ما نشتري بكرة واحد
منور يا استاذ معطي يا ريتني كنت قريب منك كان ضبطلك الراوتر احسن تضبيط هذا مجال عملي .. عالعموم نحن بانتظار هدية العيد يعني زي هدية نموذج الفراشة انتا وعدتنا بهدية تانية واحنا طماعين بصراحة .. تحياتي الك يا كريم النفس