انا شوفتو رد كذا مره من حد القناه لقيتها نقطه قويه
Printable View
انا كمان عززت من حد الزرقاء
وان شاء الله ما يكسرها لو نزل بيجيب اهداف البيع
ولكن كل شخص وقناعته
اخوان لما كل هذا الخوف والتردد والتسرع والأهتمام بالأخبار نحن هنا في خبرتي لانبالي بكل هذا ماطول اننا دخلنا صح فأذا عكس علينا السعر فالتعزيز بعد 70 نقطة أو من منطقة قوية بها سلوك سعري وحتى لو عكس ثاني نعزز بعد 150 نقطة وهو محال كما قال اخونا ابو ياسر المهههههههههههههم من هذا كله أدارة سليمة وحازمة لرأس المال وبلاش تزرعون الرعب والخوف في نفوس أخوانا الأخرين
استاذة انصاف
في حالة مثل هذا اليوم
على الساعة القناتين متداخلتين الحمراء والزرقاء
تم كسر الحمراء ودخلنا بيع
لو صعد وكسر الزرقاء لفوق ندخل شراء ويصبح عندنا حالة الهيدج
هل هذا صحيح
اذا كان صحيح نريد منك متابعة لايف لانها اول مرة تمر علينا
يمكن مرت قبل كدا للقدامى لكن احنا اول مرة
فممكن تساعدينا فيها لايف
الله العالم الباوند اهدافه بعد اختراقه 57.15 رايح لل57.55و57.80
ما بلاش هيدج خليك احسن فى المضمون
اهو السعر بعد ما طلع بدأ ينزل
وان شاء الله يكمل نزول
شوف اليورو كمان عكس للاسفل
السلام عليكم
اخوانى الاعزاء انتو خييفين من اية احنا دخلين صح
والاخوة اللى بيتكلمو عن ان حسابتهم مش هتستحمل السعر معكسشى غير حوالى 30 نقطة؟؟؟؟ يعنى معكسشى علينا 100 نقطة
اخوانى اللى داخل بدون استراتيجية يخاف بس اللى معاة استراتيجية قوية ما يخاف بفضل الله