الأخ الشهد
معنى ذلك أن السعر سيبدأ بهذه الأسعار الموجودة في الموقع
Printable View
الأخ الشهد
معنى ذلك أن السعر سيبدأ بهذه الأسعار الموجودة في الموقع
ممكن بعد اذنكم يا اخوان حد يقولى على طريقة ارفع لكم بها ملفات المؤشر الصوتية لتتمكنوا من اضافتها للميتا عندكم لانها مهمة.. ولكم الشكر
انت لما رفعت المؤشر كان فيه ملفات صوت ولا هي ماتشتغل بهذه الملفات الصوتية
وانت كيف ركبتها عندك هل أذا اضفنا المؤشر كله بملفاته الصوتية لايعمل أرجو التوضيح
اهلا اخى الحبيب ..لالالا طالما الملفات اترفعت خلاص ..اصل انا بحسبها ماترفعتش اصلا.. طيب انت هتاخد الملفات الصوتية كلها كوبى وهتعمل كليك يمين على الشورت كت بتاع الميتاتريدر عندك على الديسك توب وتدوس على بروبيرتس وتدوس على فايندتارجت وبعدين هتتفتحلك صفحة ملفات الميتا هتلاقى فولدر اسمه ساوند هتفتحه وتعمل كليلك يمين وبعدين بيست للملفات وبعدها اقفل صفقحة الملفات كلها وبعدين اقفل الميتا وافتحه من اول وجديد
مبروووووك للي خرج من اليورو
ارجو ان تكونوا قد استفدتم من هذا النزول بالعرض السريع، ،،
أبارك للجميع هبوط اليورو الجميل ...ومبروك لمن صبر ...وحظاُ أوفر لمن أوقف الخسارة من قبل.
ألف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك للجميع
مبرووووووووووووووووووووووووووووووك الباوند شبااااااااااااااااااااااب عوضنا الخساره وفوقها 200 نقطة
مبروووووووووووووووووك اليورو انا خرجت من كل صفقات الخميس والجمعة وبمكسب الحمد لله
الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك
https://forum.arabictrader.com/attac...1&d=1320029601