السلام عليكم
احلى ابو ادم ، يسعد صباح الغالي و جمعة مباركة يا رب للجميع .
مشكور يا اخي على المتابعة الجميلة
Printable View
السلام عليكم
احلى ابو ادم ، يسعد صباح الغالي و جمعة مباركة يا رب للجميع .
مشكور يا اخي على المتابعة الجميلة
السعر الحالى 2360
لعلها 2478 ولعل اغلاق الاسبوع بين 2440 الى 2460
كلها احتمالات ضعيفه يامسهل
ان لله وان اليه راجعون
لا حول ولا قوه الا باالله
اللهم أجرني في مصيبتي هذا وأخلفني خيرا منها
اهلا ياباشا
الوظايف ايجابيه عكس المتوقع
طبعا رجعه للو امبارح
لا حول ولا قوه الا بالله
صراحه عمله غبيه الين ولا فاقره معاه حاجه
والدولار الاخبار وكل حاجه مساعده
مش عارف اقولك ايه
ربنا يكرمك ويعوضك ان شاء الله
وانا متاسف منك بخصوص كلامى امبارح انا قلت مش هيقدر عليه
تحياتى ياغالى
كما توقعت حصل إرتداد بسيط بسبب منطقة الطلب القوية الأسبوعية
و ها هو السعر حين وصوله لأول منطقة عرض على 4 ساعات هبط بقوة
الأن بسبب صعود الدولار القوي و ما يواجهه اليورو فسوف يحدث
أختراق لمنطقة الطلب الحالية قريباً و بعدها يواصل الزوج مسيرته للهبوط
إلى المنطقة التالية وهي أقوى بكثير من الحالية و هناك سوف يحدث إرتداد جيد .
مبروك للبائعين و ربنا يعين المشترون .
السلام عليكم جميعا .... مجرد ملاحظة بسيطة تعني الكثير للكثيرين باذن الله تعالى .... فبمجرد أن أغلقت شمعة 4 ساعات للدولار /ين ( قائد السوق بلا منازع .. لأنه يحمل طرفي عملات ملاذ آمن .. و به نستكشف توجه السوق عملات و غيرها من سلع الخ ..) و ذلك على الساعة 8 صباحا .. مخترقة أعلى هاي مسجل اليوم .. فهذا دليل لا تنازع فيه و لا شك بأن مسار اليورو مقابل الدولار هبوووووط .... و اللبيب بالاشارة يفهم ...
هاردلك للمشترين و ربي يعوضهم خير بما فقدوه .. و مبروك للبائعين النبهين ....
و السلام عليكم
والله ما مستبعد ابدا نشوف
لف وارجع تانى وعموما الصعود اللى الكل بيدور عليه لسه شويه عليه
ولا انصح احد خصوصا مضاربوا الانتراداى بالتواجد فى السوق حتى نهاية الاسبوع القادم فلا ارى الا تذبذب
لالالالا أوع تتأسف ياابو أدم
أنت مش بايدك حاجه انت بتحاول تساعد
بس أنا الضربه جامده أوي عليه
ومش عارف أفكر دلوقتي
ياريت لو حسيت أني اقفل الصفقه علي الخساره الكبيره دي تقلي
واذا رائيك اني انتظر بردوا ياريت وجهه نظرك
انا لغايه دلوقتي خسران من المحفظه حوالي 65 %
وشكرا جزيلا علي المساعده
نسيت أن أذكر ملاحظة في غاية الأهمية لا تقل عن سابقتها يا اخوان .... و هي الدولار أندكس عند مقاومة عالشهري عند 88.70 و لا يبدو بل لا يكاد يوجد ما يظهر أنه سيعكس .. بل الاقتحام بعنف باذن الله وحده كفيل بالاطاحة باليورو عند مستويات ال 1.22 و ال 1.19 المنتظرة ...و الله اعلم
بص ياخي لو حسابك تبقي نصفه ان شاء الله تقدر تعوض وتستعيده وزيادة ولكن الانتظار هكذا قد يضيع بالحساب كاملا لاقدر الله
اغلاق الدولار ين هكذا حيوديه دايركت 125.19 وممكن اكتر كمان المجنون رايح 200 ولسة قدامه صعود مفيش اي مؤشرات للهبوط لازواج الين
الدولار ين ممكن يختبر 119.72 الاسوبع القادم ولك القرار
بالتوفيق