مبروك ياشباب مبروك ياأبوأدم علي اليوروعقبالي في الياباني أن شاء الله
ويعدي بكره علي خير
بيانات اليوم كشفت الفيدرالي انه بيلعب بالالفاظ زي منت قلت امبارح ياأبو أدم
ربنا يباركلك ويوسع بصرتك أن شاء الله
Printable View
مبروك ياشباب مبروك ياأبوأدم علي اليوروعقبالي في الياباني أن شاء الله
ويعدي بكره علي خير
بيانات اليوم كشفت الفيدرالي انه بيلعب بالالفاظ زي منت قلت امبارح ياأبو أدم
ربنا يباركلك ويوسع بصرتك أن شاء الله
^
الله يسلمكم شباب
ال 2440 عايزين نثبت فوقيها على الاقل حمايه من بيانات بكره لو مش فى صالحنا مانشوفش لوهات تانيه
أيه رائيك ياابو ادم في الياباني ؟؟؟
أقفل علي الخساره الكبيره دي 850 نقطه
ولا أنتظر ويمكن يبدأ يطلع من هنا ؟؟؟
بأذن الله
وصلنا لل 2440
الثبات فوقيها مهم
دراجي قلب الطربيزه على البائعين واللي انا منهم
الله يسامحك يا رجال
مبروك للمشترين والله يعوض على البايعين
اولا اخوي ابو ادم كيفك يا صاحبي والشباب ولا يهونوا ايضا ؟
وثانيا هدف اليورو 1.2616 ان شاء الله تعالى وان اغلق شمعة دايلي فوقها فالهدف هو 1.2832 .
ووقتها لكل حادث حديث فما رائيك يا غاااااااااااااااااااااااااااااالي ؟
أن شاء الله خلاص سوف أصبر والله المستعان
يغير الله في لمح البصر من حال ألي حال
شكرا جزيلا ياأبو أدم .
واللهي أنا من سنين متبعك ويمكن مبكلمكش كتير
ولكني أكن لك كل أحترام ومعزه
حبيبى ياسمعه والله
شوف هى سياسات كل واحد بيجى ليه سياسه
عندك زى مااكلمت مثلا برنانكى كان جايب الدولار لمس اكتاف شوف الست يلين عامله قصه حب مع الدولار
دراجى نفس الكلام حتى كلامه النهارده لما قال شويه كلام افاد السوق
يوم يطلع من مجموعته تصريح من واحد مقالش اسمه ان ممكن يحصل التيسير فى اجتماع يناير فينزل اليورو من الهايات
يديك لقمه وباصصلك فيها
الف الف مبروك حبيبى
تستاهل كل خير
وان شاء الله بكره ربنا يوفقك كمان
ازيك ياصحبى
ان شاء الله خير
بكره فى بطاله وووظائف ويوم جمعه ربنا يوفقنا جميعا
اهم شى كويس بالموضوع ده بتاع انهارده ان هيجى اخبار الوظائف واليورو مابيسجلش لوهات جديده بعد دراجى لانها من ناقصه
ده لو افترضنا انها جت ايجابيه للدولار
بالتوفيق ياصحبى
اهلا ابوخليل
ازيك ياباشا
محتاجين بكره البطاله والوظايف سلبيين او على الاقل مايبقاش حد فيها ايجابى علشان نشوف اغلاق محترم فوق ال 2440-2500
ربنا يكرم يارب دلوقتى منطقه ال 2310-2280 باذن الله تكون القاع حتى لو حاول من هنا لوقت الاخبار اختبارها المهم لا تكسر
اللهم امين ياصحبى
ربنا يوفقك يارب
وتسلم على كلامك ياغالى انت شخص محترم واتشرف بمعرفتك حبيبى
على فكره الدولار ين فنيا على مقاومه رقم نفسى ودوجى محترم بعد ويفا قويه صاعده تكونت على رقم نفسى
انهارده الجمعه وعندنا بيانات هامه على الدولار اتمنى الامور دى كلها تكون عامل مساعد ونشوف اهداف حلوه
الدولار ين لو قرر ينزل هيروح لل 112.50 ان شاء الله
والله اعلى واعلم
تحياتى
أبو أدم دايما بنسمع بشره خير منك
اللهم أجعله في ميزان حسناتك
أحبك في الله