وعليكم السلام ياأبو أدم
يارب يفرجها علينا أجمعين
الله يبشرك بالخير زي مبتبشرني كده
ويطلع اليورو في السما
ويطلع الياباني معاه
ربنا يوفقنا اجمعين
Printable View
وعليكم السلام ياأبو أدم
يارب يفرجها علينا أجمعين
الله يبشرك بالخير زي مبتبشرني كده
ويطلع اليورو في السما
ويطلع الياباني معاه
ربنا يوفقنا اجمعين
بسم الله
كان فى اخ هنا الدولار ين عاكس عليه كتير
حالة الين الان كما هو موضح على الشارت السابق
طلع وضرب الهدف والحمد لله وغالبا عمل قمة خلاص
فى المنطقة الموضحة
وجهة نظرى الشخصية ان هبوط الدولار ين القادم هو
هبوط تصحيحى قبل معاودة الصعود مرة اخرى
ان شاء الله تخرج على خير .. بالتوفيق للجميع
اضطرينا نضحى بالجنين عشان الام تعيش لكن للأسف
الأم والجنين والدكتور واليورو كلهم ماتوا :0016:
مجرد وجهة نظر والله اعلى واعلم
قفشتك
صباح النور ورحمة الله وبركاته والعواف عليكم :0016:
شكلك كده متقل العيار وداخل تقيل مع الين
بتفكرنى بنفسى فى بداية تألقى فى الفوركس
كنت داخل صفقة وعاكسة عليا بـثلاث ارباع الحساب
يعنى فاضل ربع الحساب والمرحوم جنازته تخرج
وانا قاعد متمسمر قدام الشاشة
وامى عمالة تنادى عليا عشان اقوم البس واخرج معاها
رايحين نعزى فى حالة وفاة وانا دماغى طايرة مع الشارت
والحساب وداخل العزاء وبقولهم عقبال اولادكم وبعودة الايام :0016:
ما علينا ده شارت الين وفى حالة استمرار هذا السيناريو
ان شاء الله تخرج من غير خسارة خالص لأنى اعتقد انك
داخل قريب من السعر ده مش متذكر بالظبط والله اعلم
ربنا يسترها مع الجميع ... بالتوفيق
حركه ازواج الين انهارده فكرتنى بتحركاته من اربع سنين
مراجييح فى ربع ساعه تلاقى 100 بيب فوق وتحت
السوق اليوم جميل يعطي فرص ذهبية للمتعلقين بالخروج
ازواج الين قامت بالتصحيح وظهر علي الساعة شمعة انعكاسية لاستكمال الصعود
اليورو صعد ليلتقط انفاسه قبل الهبوط الجديد وعمل لو جديد قبل نهاية السنة فارجو الحذر اخواني من الاغلاق السنوي قد يصل اليورو الي لو 2012
بالتوفيق للجميع وكلها وجهات نظر قد تصيب وقد تخطئ
المهم فالموضوع اغلاق شمعة اليوم فوق 1,2370
غير كذا راح نشوف هدف أولي 12329 ثم 12210
انا متشكر جدا جزاك الله كل خير