صعب جدا في هذه المنطقة والله اعلى واعلم
Printable View
ارجوكم خذو حذركم من الشراء فالسعر الى الان لم يدخل من البوابه وغير قادر على فتحها
فمن راى اقوى الصفقات الان هى
سيل استوب 3360
ايه كميه الاخبار السلبيه على الدولار ده
الوظايف والبطاله سلبيين
يامسهل
وبعدين يابو ادم هو الفوركس جديد عليك ده سوق الجنان كله هايقولك السوق متوقع الخبر وامتصه اايه رايك بقى
وانا كمان هاصعب عليه الشروط عليه ان يغلق الساعه اعلى 3410 مش 3397
وبعدين يابو ادم هو الفوركس جديد عليك سوق الجنان كله هاقولك ياسيدى هايقولو لك السوق كان متوقع الخبر وامتصه ايه رايك بقى
وانا كمان باللى بيعمله ده هاصعب عليه الشروط فلكى يصعد عليه ان يغلق اعلى 3410
1000000000000000 مبروووووووووك اخوي ابو ادم ولكل من اشترى وصبر على غباء وغدر اللئيم ..
والحمدالله ابتدا يرجع اليورو لرشده اي يتوافق التحليل الفني مع الاخباري ..
والهدف اليوم عند الترند الهابط من القمة 1.3992 و الارتكازة الثانية هي 1.3700 والثالثة اليوم عند 1.3525 ان شاء الله تعالى ...
وجمعه مباركة لنا وللجميع
الهدف هو 1.3525 فارجو تعديلها عندك ايضا ....
اي الارتكازة الثالثة للترند كما هو مشروح في المشاركة يا غالي
وعلشان انه سلبى اكتر من المتوقع فتح حصن نابليون وتعرف اكثر ما يسعدنى ان يعود فوق للامان فوق 3400 وتعرف والله لو كان جه الخبر ايجابى لكنت شوفت بعينك ليموزين انهيارى جبار يمسح بالارصده مسح ولكن الخبر هايطلع من عين القروش وبالتالى اكيد زعلوا وهايتركوا السوق للصغار وبالتالى هاتلاقى الصعود ممل ومتعب هما كده يتركوا السوق ولا يخسروش ياريت نتعلم منهم وده كان اهم درس ليه
اتفضل هذا الشارت يا غاااااااااااااااااااالي
ربما قد يصحح قليلا أنصح بي الصبر حتى تتحقق أهداف الشراء.لا لي الشك.