حبيبي يابو ادام
قلي ماشفت فوركسي فريش .. غايب من فترة
انا زهقت من اليورو ..
بكرة نشوف اخر الحكاية ..
Printable View
حبيبي يابو ادام
قلي ماشفت فوركسي فريش .. غايب من فترة
انا زهقت من اليورو ..
بكرة نشوف اخر الحكاية ..
الله يكون في عونة
ان بس بحب الطبع بتاعة ... يعجبنى انة فوكس رغم انة طيب
بس راجل بجد
اليورو ينطط فوق موفينج 200 يابو ادام .. دة شئ لازم يردة فوق 250 نقطة لفوق
عموما مبروك عليك .. الهبوط
وبعدين مين ابو انور دة ... مالك يابو ادام انت عارف اني مش متزوج لسة ههههه
انا ساعطيك لقب خاص بي ممكن تستخدمة
ولا بلاش ...
شكله اليورو دولار مكمل بالهبوط بس لايمتى يا شباب انا جد خايف افتح شراء من هون رووح غووص مع اليورو بعدين
للاسف عدم كسر المستوى المذكور لا يبشر بخير يبدو ان الضغط عللى االثيران كبير ولا يريد السعر الا ان يصعد خفيف ياخوانا خفوا الضغط عليهم شويه
ياخى الحاجه اللى تجنن يورطوا نفسهم وبعدين يدوروا اذاى يحلوها المشكله فى مثل هذه الحاله العجيبه القرار الصواب هو الشراء رغم انه للاسف بكل قوه اصبح مرشح لزيارة 3260 3230 3210 3190
عندنا يوم كبير اليوم على الزوج بيانات قوية من أوروبا و أمريكا منها البطالة و المؤشر الصناعي
جمعة مباركة.أخر شمعتين على اليومي لصالح الصعود.على الساعة والأربع ساعات شكله يستعد لي الصعود نشوف أخبار اليوم و العلم لله
لي الإشارة الزوج توقف في الفايبو خمسين.وتشكلت منه شمعتين لا بأس بهما .حيت لو لا حضنا ديلهما السفلي فهو يعكس قوة شرائية و الله وأعلم
نتابع هدا الزوال أخبار البطالة والتشغيل في أمركا لو أتت سلبية
سيسقط الدولار بي قوة.
الاغلاق اليومى مادون 3400 يومين متتالين مرعب ويشير كما قولت سابقا بانه هناك انهيار حاد فى الاسعار الشىء اللى مطمنى وبيخلينى اقول الصعود قادم انه الاغلاق جااى ضعييييييففففف تحتها وللكنى ااخشى ان يكون ماكر عموما الاولى الخروج من السوق او هيدج بمعنى اصح لحد ما ندخل من البوابه الدقيقه 3397 فتصبح سندا لنا وتاكيدها البوابه الثانيه 3490
الدولار كندي للبيع للمزيد من هناhttps://forum.arabictrader.com/t1638...ml#post2849538
صباح الخير ياشباب
جمعه مباركه ان شاء الله
السوق منتظر الوظايف والمتوقع سلبى والبطاله مفيش تغير
المفروض ان قبل الخبر بشويه السوق ياخد تايثر المتوقع ويضعف الدولار
ووقت الخبر حسب النتيجه
طلعت سلبيه بزياده هنشوف خير وضغط على الدولار
طلع ايجابى عكس المتوقع اليورو هيروح فى داهيه اكتر ماهو رايح
وطبعا البطاله هيكون ليه صدى للتاثير حسب نتيجتها
ياسلام لو سلبيه والوظايف سلبيه يبقا زى الفل
ياله ربنا يكرم
ان شاء الله يكون خير ربنا يكرم