أصبح يتحرك جيدا عندما لا تكون أخبار وعندما تخرج الأخبار لا يتحرك نهائيا!!!!!!!!!!!
Printable View
أصبح يتحرك جيدا عندما لا تكون أخبار وعندما تخرج الأخبار لا يتحرك نهائيا!!!!!!!!!!!
الحمد لله الاسبوع الماضي كان وافر بالارباح وانشاء الله الاسبوع هاد يكون افضل وعيد مبارك يا رب
صباحو ياشباب
اليورو على الويكلى بيلامس الموفينج 200
خلينا نطلع مع انى شايف انه رايح لل 3370 بس نطلع والحمد لله على كدا
لان ممكن نشوف صعود دلوقتى لل 3520-3550
ربنا يكرم
الملف المرفق 413667
والله اعلى واعلم
السوق مفهوش حركة خالص يعني ياريت حتى تداول عرضي
وانا كمان شاري لكن هل تتوقعون يضرب 490
المقابلة ستنتهي غدا بي الدربات الترجحية مع البنك المركزي الأمريكي.إما لنا أو علينا ربنا يفرجها
ازيك ياصحبى عامل ايه
منطقه ال 3370 الى كانت هدف البيع قبل ماطلع امبارح من البيع زى ماقلت متوقع برضو يعملها
على العموم ممكن نعتبر الثبات تحتيها استوب باهداف 3480-3520
اهلا ابو تركى كل سنه وانت طيب ياصحبى
ان شاء الله مناطق تصحيح يعملها ويمكن 3520 ان شاء الله
بس خد بالك من 3370
حبيبى والله
ياباشا كنت قولى وكنت هقلب شراء على طول انت تامرنى ياصحبى
بص ياباشا انا طلعت ومكنتش اشتريت قلت لو نزل شويه هشترى لان للانى شايف ال 3370 او طلع لل 3520 وابيع
بس دلوقتى ابتديت شراء من 3410
اهم شى يستمر فوق ال 3370 هدفنا ان شاء الله 3480 الى 3520 وعندها نشوف
تحياتى ياباشا
وشكرا لذوقك
بالتوفيق ان شاء الله يا رب للجميع
اليورو مكمل بالغوص وصل 1.340 شكله متجه لل 1.3370
السلام عليكم يوم كبير عندنا النهاردة سعر الفائدة و الإنتاج المحلي في الولايات المتحدة
ممكن ياصحبي.حاليا لديه شكل إنعكاسي ودفرجة وتشبع من المنطقي أن يكسر من الأعلى ويصعد .لو كسر الشكل من الأسفل سيتوجه إلى مناطق3370 التي تكلمت عنها.الكل يراهن ومراهن على حدف التيسير الكمي ورفع الفائدة قريبا من طرف المركزي الأمريكي أي كلام مخالف سيحدت ضجة لصالح الصعود .نحن على بعد يومين من نهاية الشهر. نتابع خط الترند على الشهري الدي تم كسره على الأسبوعي .
^^
وصلها يا مبدع يا أبو دم.أتمنى أن تتبت لي أن الناتج كان أكتر من جيد