المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
وعليكم السلام ورحمه الله
يامسهل ياصحبى والله الواحد مل
وخلينا نخلص من الصفقات الجملى دى
ههههه
هو اصلا مكنش بامر مهم زى موضوع اسكتلندا
ياله حسن مش ناقصه توتر ياغالى
اهلا ياغالى
انا مش شايف حديث لدراجى الاسبوع ده
بس على العموم دراجى او ماتلاقى حديث ليه اعرف انه هيقول كلام مش فى صالح اليورو الراجل ده شكل اليورو مرجنه وهو صغير وجى ينتقم منه هههه
حبيبى ياصحبى عامل ايه
ربنا يكرم ياغالى
بالضبط كدا علشان كدا انا بمشى وراه دماغى مش وراه كلام حد
زى مانت قلت كدا مناطق ال 50 وال55 كانت بتتقال وهو مره واحده بقا مناطق ال 15
عادى ياصحبى علشان كدا بقولك الفوركس خبره قبل اى حاجه
وفى الاول والا خر الله اعل واعلم
احنا بسوق احتمالات
تحياتى ياغالى