ما هو الذي جاء باجتماع الفيدرالي يا شباب ؟
Printable View
ما هو الذي جاء باجتماع الفيدرالي يا شباب ؟
ما جابوش سيره رفع الفائده
خايفين من انخفاض التضخم
وفى اعضاءعايزين الفايده تستمر منخفضه
ايه بقا
السوق مش فاهم عايز ايه رايح جى
السلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته
وعند جهينة الخبر اليقين :)
التضخم قادم لا محالة الجميع يضخون الاوراق له توقف الفيدرالي بعد ضخ خمسة تررليون الاوروبي ضخ تررليون وفتح اعتماد لتررليون اخر اليابان ما زالت تضخ وستضخ حتئ تصل الئ مبتغاها الذي لن تصل اليه بسبب عادات الشعب الياباني في الشراء الصين ستقوم قريبا بتحفيز اقتصادها بشكل او اخر التضخم قادم بقوة كل الازواج شراء مع الذهب بالتوفيق للجميع
تقبلوا خالص تحياتي وتقديري
السلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته :)
هو السعر ماشي طول الأسبوع بطريقة عشوائية ولا إيه مش فاهم
ده الظاهر
وده المستخبى والله اعلم
وربنا يكفينا شر المستخبى :0016:
الذهب والين قريبا على شاشة العرض :0016:
صباح الفل
الين ههههه
كلماعمله تضعف الين يقولها والله ماهيحصل ده واجب عليا ويقوم نازل
الدولار ين
مجنون جديد ينضم لمستشفى المجانين ( الفوركس ) :0016:
فيه امل طيب نشوف ال 1.2650 دلوقتي ؟؟
العملة دي نفسها مقطوع في الطلوع