صفحة 190 من 215 الأولىالأولى ... 90140180184185186187188189190191192193194195196200 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 2,836 إلى 2,850 من 3214
    الصورة الرمزية doctortablet
    doctortablet غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam مشاهدة المشاركة
    لا الة الا الله محمد رسول الله

ياجماعة الخير لية بس كل مانجتمع على شئ نتفرق سريعا لا حول ولا قوة الا بالله

ياجماعة والله هذا المؤشر لم يظهر الى النور ولم يثبت كفاءة الا لسبب واحد فقط

انة كان نتاج مجموعة من الافكار لاخوة متحابين فى الله ولا ادعى انى صاحب فكرتة ولا انا الذى صممتة

بل كنت ضمن فريق عمل بس كل اللى عملتة انى جمعت الخيوط وربطها ببعضها فقط لا غير وكان كل واحد سباق لفعل الخير

اخونا عمرو واخونا ابو مازن واخونا ياسر (يام ) والذى افتقدة كثيرا هذا الرجل الذى كان يحبو اولى خطواتة فى عالم البرمجة واذا بة يتحفنا بهذا التصميم

الرائع

وبفضل الله كان هذا المؤشر يستخدم على منصة اف اكس دى دى قبل تغير نظام الاربع ارقام وكانت نتائجة مزهلة الى ان قاموا بتغير المنصة واصبحت

5 ارقام وبعد ان وجدتة يخلف كثيرا فى الاتجاة غيرت المنصة واتخذت لحظة الشروق وكانت دقيقة

ولكن من الصعب التواجد يوميا لحظة الشروق لذلك ابتعدت عنة

واعتب على اخونا عمرو التابعى حيث انة كان يستخدمة على منصة وندسور وكانت تعطى نتائج جيدة ولكن لم يخبرنا او يحاول احياء الموضوع من جديد

ليا عتب عندك يا عمور

المهم بدأ الاخوة من جديد احياء الموضوع بوضع افكار جديدة وعمل بعض التعديلات والحمد لله بدات تؤتى ثمارها

فكل شئ يحتاج الى التطوير والتجديد باستمرار ويجب ان نقف ونتكاتف جميعا حتى نصل الى طريقة سهلة ومريحة

انما بعد التناحر والشقاق ماذا تنتظرون؟

الله يهديكم يا جماعة عودوا الى رشدكم ولكم منى هدية باذن الله ساضعها هنا على العام

بشرط ان تتصافوا وتتسامحوا

والا سوف اطلب اغلاق هذا الموضوع ولن ادخل فية ولن اكتب كلمة واحدة فى موضوع كان السبب فى انشقاق وتناحر بين اخوين عزيزين على قلبى

ها يالا ياسمارى ابدا الله يكرمك مش عايزين نضيع مجهود سنين هباءا
    يا دكتور حمادة أنا شخصيا لا أريد اعتذار ، ولا أعتقد أنني أخطأت في شيء لأتقدم بالاعتذار ، لكن بما اني فيلسوف فأحب أحتفظ بفلسفتي الفارغة لنفسي بعد كدة ، والتعديلات اللي عملتها على المؤشر وشغلته على الدهب وغيره ، إن شاء الله هنلاقي طبعات جديدة نازلة للبيع بالتعديلات الجديدة

الصورة الرمزية hamadasalam
    hamadasalam غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ismat مشاهدة المشاركة
    استاذ حمادة
    الله يجزيك كل خير يارب
    ونتمنى المصافحة والخير بين الاخوة ان شاء الله
    ويجزيك مثلة اخى عصمت والله ليك وحشة ياطيب
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة se2007 مشاهدة المشاركة
    ياجمااعه اذا كنتم تحبون الله ورسوووله وكلامي موجه لاستاذاي و اخواني في الله سماراي والدكتور ان تتصافوا الان وخيركم من يبدا بالاعتذار والله اني اقدر كل منكما ويعلم الله اني اتألم لما ارى ... وتقديرا منكما لما قدمه الدكتور حماده
    نحن في موضوع الدكتور حماده واللذي يعتبر بيته ... فكرامة لله ورسوله .. واحتراما لدكتورنا الدكتور حماده ..
    الله يكرمك على هذة الدعوة الطيبة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ismat مشاهدة المشاركة
    استاذ حمادة ما المقصود بلحظة الشروق
    واي منصة تعمل للحظة الشروق
    بارك الله فيك
    اخى لجظة شروق الشمس فى لندن هذة اللحظة هى التى تبدأ من عندها الحسابات لتحديد الاتجاة بالنسبة لزوج الباوند دولار

وفى هذة الطريقة لا تستخدم الاستوب بل لو ذهب الى الاتجاة مبارة يبقى خير وبركة

عكسنا هنستعمل التبريد مرتين واقرب المنصات لوقت الشروق هى منصة فكسول
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr eltabei مشاهدة المشاركة

اخونا العبقرى حمادة سلام .. والله انت متعرفش معزتك عندى انت واخونا الرائع عمرو اد اية ؟ بجد انا بحبكم فى الله من غير ما اشوفكم والا تشفونى مجرد محبة زرعها ربنا سبحانة وتعالى فى قلبى من متابعتى فى صمت لمواضعكم الرائعة وحبكم للخير فى مساعدة اخواتكم وفية ناس غيركم اقل منكم علم وانت اعلم بمعاملتهم اكنهم معاهم مصباح علاء الدين سبحان الله وام التناكة على الخلق ربنا يهديهم ويصلح حالهم ويعزعلى والله ان اول عتاب لى فى جميع المنتديات ييجى منك انت شخصيا عمرى ما حد عاتبنى ابدا ابدا على شى لانى بحب جدا مساعدة الغير لان دة عهد بينى وبين الله هتحاسب علية يوم القيامة .. القصة انى مش بدخل المنتديات وبعدين متابعتش موضوع هذا المؤشر للاخر وفى هذة الفترة بعدت عن المنتديات ولما رجعت تقريبا الموضوع كان انتهى .. اعذرنى اخى حمادة لو قصرت فى حاجة وعلى العموم انا شغال بية على وندسور من زمان والحمد لله نتائجة اكثر من رائعة وكنت محتاج الاسبوعى والشهرى منة لان معظم شغلى اهدافة بعيدة نوعا ما واعتذر مرة اخرى اخى حمادة على الغلط الغير مقصود اكيد وتحياتى ليك ولجميع الاخوة المتابعين كلهم والله الموفق.

عبقرى مرة واحدة اية ياعم عمرو انا بهزر معاك يا غالى انا عارف ان الدنيا مشاغلها كتير وكان الله فى عونك يا غالى ولا عتب ولا حاجة ياعم احنا اخوات

اتفضلوا لينكات على اليوتيوب تعرض فكرة المؤشر بواسطة السارق العبقري

http://www.youtube.com/watch?v=KO2l6SinLao

http://www.youtube.com/watch?v=CSjNz_5go1U

http://www.youtube.com/watch?v=6seGz...eature=related

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doctortablet مشاهدة المشاركة

يا دكتور حمادة أنا شخصيا لا أريد اعتذار ، ولا أعتقد أنني أخطأت في شيء لأتقدم بالاعتذار ، لكن بما اني فيلسوف فأحب أحتفظ بفلسفتي الفارغة لنفسي بعد كدة ، والتعديلات اللي عملتها على المؤشر وشغلته على الدهب وغيره ، إن شاء الله هنلاقي طبعات جديدة نازلة للبيع بالتعديلات الجديدة
    يادكتور احتسب عملك لوجة الله ولا تبالى رزقك سوف ياتيك رغما عن انفك وسجزيك الله خير على مجهودك ام كان خالصا لوجهة

اخونا سمارى لايقصد ان يوجة لك اى اساءة فطبيعة المكان الذى تربى فية وهى المنطقة الصحراوية طبيعتها هكذا بها بعض الغلظة قليلا يعنى اللى فى قلبة

على لسانة ولكنة طيب القلب صدقنى

وبعدين انت مش عايز الهدية ولا اية؟ هتنبسط منها صدقنى وهتبدع فيها وهتعدل عليها لما تشبع

فاكر المؤشر العبيط دة اللى كنا بنشوفة زمان مش فاكر اسمة

ويتحطلك فوق على الشارت فريم دقيقة باللون الاحمر مثلا وفريم الربع وفريم الساعة وفريم ال4 ساعات حاجة هبلة كدة

اهى الهدية بقى نفس الشكل كدة بس على اساس قوى على الاقل عارفين فكرة عملة ومريحة جدا للمبتدأ والمحترف

والى اخى سمارى

اخونا عمرو الله يمسية بالخير لم يتوانى عن الاعتذار لك عندما احس انة قد اغضبك دون قصد وشكرنا لة جميعا والاعتذار لم ينقص من شانة شئ

واخونا الدكتور تابلت ليس ملزم بوضع طريقة عملة ولا افكارة بل يحاول ان يشرك الجميع فى البحث والابتكار والتعب بعض الشئ لان الذى ياتى سريعا

يذهب سريعا

ويبدو انك قد تسرعت بعض الشئ على العموم حصل خير ويالا بقى مد ايدك

عشان تاخد الهدية ولا اية رايك؟

تقبلوا تحياتى جميعا وتصبحون على خير

يادكتور احتسب عملك لوجة الله ولا تبالى رزقك سوف ياتيك رغما عن انفك وسجزيك الله خير على مجهودك ام كان خالصا لوجهة

اخونا سمارى لايقصد ان يوجة لك اى اساءة فطبيعة المكان الذى تربى فية وهى المنطقة الصحراوية طبيعتها هكذا بها بعض الغلظة قليلا يعنى اللى فى قلبة

على لسانة ولكنة طيب القلب صدقنى

وبعدين انت مش عايز الهدية ولا اية؟ هتنبسط منها صدقنى وهتبدع فيها وهتعدل عليها لما تشبع

فاكر المؤشر العبيط دة اللى كنا بنشوفة زمان مش فاكر اسمة

ويتحطلك فوق على الشارت فريم دقيقة باللون الاحمر مثلا وفريم الربع وفريم الساعة وفريم ال4 ساعات حاجة هبلة كدة

اهى الهدية بقى نفس الشكل كدة بس على اساس قوى على الاقل عارفين فكرة عملة ومريحة جدا للمبتدأ والمحترف

والى اخى سمارى

اخونا عمرو الله يمسية بالخير لم يتوانى عن الاعتذار لك عندما احس انة قد اغضبك دون قصد وشكرنا لة جميعا والاعتذار لم ينقص من شانة شئ

واخونا الدكتور تابلت ليس ملزم بوضع طريقة عملة ولا افكارة بل يحاول ان يشرك الجميع فى البحث والابتكار والتعب بعض الشئ لان الذى ياتى سريعا

يذهب سريعا

ويبدو انك قد تسرعت بعض الشئ على العموم حصل خير ويالا بقى مد ايدك

عشان تاخد الهدية ولا اية رايك؟

تقبلوا تحياتى جميعا وتصبحون على خير
    واللله يا دكتور أن مافيش مشكلة عندي ، بس أنا عارف إنه هيحصل علي هجوم ، بس ما كنتش أتمنى إنه يكون من الاخ سماري ، على الاقل علشان يحس ان العرب معاه وبيحبوه ويؤيدوه حتى لو كان في بلد غير عربية ، بس القافية حكمت زي ما بيقولوا والمواقف دي لها أسلوب لإدارتها ، أنا ما دخلتش هنا ولا عرفت هنا إلا لله ، ولازم اخد فوق دماغي بقى . وعموما لو كنت غلطت في حاجة فأنا أعتذر على الرغم من إن الاعتذار مش مفيد مني في أي شيء لأني لم أخطيء في حاجة ، أقدم الاعتذار ليس له بل للزملاء لأنه جعلني أعكر عليهم الصفو الذي كنا فيه ، وبفضل الله انكشف السر واتحلت كل حاجة ، والشاطر يفهم اللي اتكتب من الكل .

بالنسبة للهدية فحضرتك كدة جريت ريقي لأن أهم ما فيها انه هيكون فيها تعديلات وانا بأموت في التعديلات ، ويمكن حضرتك ذكرت عبارة قلت فيها : انك استشفيت اني متشائم من خلال عباراتي ، استشفافك صحيح تماما و هو ليس تشاؤما بقدر ما هو يأس من الناس ، فأنا لي تجربة طويلة مع المنتديات ، وفعلا انا بأقولها كلمة اللي داخل لغير الله يطلع أحسن ويوفر عليه التعب والوقت ، وكلام فارغ ان الواحد يستنى كلمة شكر من شخص لا يعرف منه الا مجرد اسم على منتدى ولوجو او صورة رمزية ، و لا يعرفك ولا يعرف من انت ولا قدرك و لا مكانك ، ربما لو كان يعرف من انت ويعرفك حق قدرك لاستحى أن ينظر إليك

الصورة الرمزية مريم احمد صلاح
    مريم احمد صلاح غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم يا جماعه الخير .اولا دكتور تابليت بعد الشر عليك من التشاؤوم انا من المتابعين بصمت لاتعلم منكم انتم جميعا لديكم روح بها حب الخير وتعملون لوجه الله يباه ازاى يكون فيه تشاؤوم لا انت اكثر من رائع بجد.وتعطى كثيرا وتشهد عليك كل مشاركاتك.ربنا يباركلك .وربنا يكلل مجهودكم بنجاح ليس له مثيل .اخى سمارى انت مبدع ربنا يزيدك علما ونافعا

الف تحيه وتقدير لمعلمنا الكبير دكتور حماده سلام

الصورة الرمزية sammari
    sammari غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم
    أولا وقبل كل شي ألتمس الإعتذار من كل المشاركين في الموضوع لتعكر الذي ممكن أكون سببته في الموضوع، لنقاشي مع الدكتور تابلت لمجرد قلت رأيي في مشاركاته وصدقوني لم يكن قصدي أي استفزاز لشخصيته.
    والسبب ربما أني حساس شيء ما اكثر من الازم وذالك راجع للإتهامات التي تعرضت لها مؤخرا وخاصة من أخ عزيز علي والله شاهد على كلامي وإحساسي من ناحيته، ولكن الحمد الله بان الحق.

أما أنت دكتورنا العزيز حمادة همهمه من المنطقة الصحراوية أليس كذلك، ربنا يسامحك، أنا يا سيدي إتولدت في أرض فاتح الاندلس طارق بن زياد اي الشمال الشرقي للمغرب و بالضبط في مدينة مليلية بلدة في جبال الريف والبحر الأبيض المتوسط التي يحكمها الإسبان لحد الآن.
    ولكن أعذرك لأنك صدقت في شيء وهو الي في قلبي على لساني وأحمد الله على هذا لأني لا أعرف النفاق.
    أنا أعترف اني تسرعت في ملاحظاتي لمشاركات الدكتور تابلت وألتمس منه الإعتذار مرة أخرى، هويمكن يكون راجع لعدم تعليق الإخوان على توصيتي من قبل لبيع CHFJPY ولا كلمة شكر حتى يشجعونا على مواصلة العطاء كأنه ليس مرغوب فينا، رغم أن التوصية ولله الحمد وصلت الهدف وتعدته بأضعاف.

أعدك أخي العزيز حمادة أني لن اتدخل بعد الأن في أي مشاركة لدكتور تابلت حتى لا تولع تاني سأكون مشاهد كاغلبية الإخوان،
    وأنا تحت أمرك وأمر أي مساعدة لأي أخ ما دمنا في موضوع كشف الاسرار.
    الرزق بيد الله وليس بيد العبد، ويرزقنا من حيث نحتسب ومن حيث لا نحتسب.

وتقبلو مني إعتذاري لكم كلكم إخوني الكرام.
    تحياتي للجميع.

حبيبى سمارى لك منى التحية

يا اخى الكريم عندما تكلمنا على الماسنجر وذكرت لى انك من بلدة مليلية وانا لا اعرفها بس اللى جة فى بالى كلمة جبال فاعتقدت انها منطقة صحراوية كما الحال عندنا فالجبال دائما فى الصحراء

وطبيعة الصحراء واهلها كما تعودنا هى الغلظة ومعنى الغلظة ليس سوء الادب او الهمهمة كما ذكرت لا يا اخى حاشا لله ان انعتك بهذة الصفات

بل هى الكلام بصراحة شديدة وعدم تزويق الكلام وهذا الذى اقصدة

باين انى جيت اكحلها عميتها

وبعيدن يا غالى لا تنتظر شكر من احد فيكفى انك تقتنع بعملك وتثق بنفسك وشغلك هو الذى سيكشف عن شخصيتك

انا كل التوصيات التى عملتها بافضل اتكلم واقول واعيد وازيد عندما اضعها او عندما تعكس على اما اذا جاءت للهدف لا اتكلم عنها وانساها

وعندك لسة بالامس ذكرت ان الساعة 11:30 مساءا بتوقيت السعودية ان هيكون فية انعكاس لليورو دولا روح كدة افتح الشارت واتاكد بنفسك

والحمد لله انعكاس بالمللى وبالرغم من ذلك لم اعلق عليها ولم ياتى احد بذكرها ولم انتظر كلمة شكر من احد يكفى اننى اقتنع بعملى واثبت لنفسى انى ماشى

صح وهذا يكفينى فخلى شغلك لوجة الله افضل مليون مرة من مليون كلمة شكر

وياغالى لانريدك متابع بصمت بل نريد تفاعلك معنا وطرح افكارك التى لا نستغنى عنها

ويالا حصل خير وصافى يا لبن

همسة (مش كل يوم بقى هنعمل قعدة العرب دى ونفضل نصالحكم على بعض عايزين نشوف شغلنا اهم من الحاجات دى)

الصورة الرمزية sammari
    sammari غير متواجد حالياً عضو نشيط

حبيبى سمارى لك منى التحية

يا اخى الكريم عندما تكلمنا على الماسنجر وذكرت لى انك من بلدة مليلية وانا لا اعرفها بس اللى جة فى بالى كلمة جبال فاعتقدت انها منطقة صحراوية كما الحال عندنا فالجبال دائما فى الصحراء

وطبيعة الصحراء واهلها كما تعودنا هى الغلظة ومعنى الغلظة ليس سوء الادب او الهمهمة كما ذكرت لا يا اخى حاشا لله ان انعتك بهذة الصفات

بل هى الكلام بصراحة شديدة وعدم تزويق الكلام وهذا الذى اقصدة

باين انى جيت اكحلها عميتها

وبعيدن يا غالى لا تنتظر شكر من احد فيكفى انك تقتنع بعملك وتثق بنفسك وشغلك هو الذى سيكشف عن شخصيتك

انا كل التوصيات التى عملتها بافضل اتكلم واقول واعيد وازيد عندما اضعها او عندما تعكس على اما اذا جاءت للهدف لا اتكلم عنها وانساها

وعندك لسة بالامس ذكرت ان الساعة 11:30 مساءا بتوقيت السعودية ان هيكون فية انعكاس لليورو دولا روح كدة افتح الشارت واتاكد بنفسك

والحمد لله انعكاس بالمللى وبالرغم من ذلك لم اعلق عليها ولم ياتى احد بذكرها ولم انتظر كلمة شكر من احد يكفى اننى اقتنع بعملى واثبت لنفسى انى ماشى

صح وهذا يكفينى فخلى شغلك لوجة الله افضل مليون مرة من مليون كلمة شكر

وياغالى لانريدك متابع بصمت بل نريد تفاعلك معنا وطرح افكارك التى لا نستغنى عنها

ويالا حصل خير وصافى يا لبن

همسة (مش كل يوم بقى هنعمل قعدة العرب دى ونفضل نصالحكم على بعض عايزين نشوف شغلنا اهم من الحاجات دى)
    اهلا وسهلا بصديقي العزيز
    ظحكتني بقولك همسة (مش كل يوم بقى هنعمل قعدة العرب دى ونفضل نصالحكم على بعض عايزين نشوف شغلنا اهم من الحاجات دى)
    من ناحيتى عادي جدا وما فيش مشكلة و إن شاء الله لأنا في خدمتكم في أي شئ يمكنني ان أقدمه لكم.
    اخي حمادة صدقني انا مستحيل أغضب من كلامك أو حتى أشك فيه، وجمايلك على رأسي بنسبت لي كل ما أقدمه من مساعدة هو شيء ظئيل جدا مقابل ما تعلمناه من موضوعك أو إن صح التعبير من كل مواضيعك، وأكثر ما يعجبني في شخصيتك هو تواضعك.
    و أنا عيبي الوحيد اني أقول رأيي بدون تزويق ولا لف ولا دوران.
    أنا معاك أخي العزيز والى الامام
    تحياتي.

الصورة الرمزية تريدر2000
    تريدر2000 غير متواجد حالياً عضو نشيط

أخي حماده بما أن النفوس هدئة وتم الصلح فنريد منك الهديه التي وعدت بها بعد الصلح
    وأطلب من الإخوان الله يهديهم أن لا داعي لللوكلوك لوك لوك الكتير بارك الله فيكم

الصورة الرمزية تريدر2000

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تريدر2000 مشاهدة المشاركة
    أخي حماده .... إشرايك الحين في اليورو بعد ما إرتد من هدف الدورة الثانيه عند الزاويه 720 ... ؟؟ أتوقع يقوم بالتصحيح الى حدود منتصف هدف الدوره الثانيه عند 1.4260 ...
    بارك الله فيك
    أخي حماده الظاهر إنك إنشغلت في فض العركه ولم تلحظ مشاركتي هذه

أخي حماده الظاهر إنك إنشغلت في فض العركه ولم تلحظ مشاركتي هذه
    ههههههههههه هنعمل اية بس الظاهر فية حد من فلول النظام اشعل الفتنة وان شاء الله مافيش معارك ولا غيرة يا غالى

حبيبى تريدر2000 انا عامل توصية شراء لليورو وحاطت الاستوب كسر 13970 حبث انها الزاوية 720 كما اشرت حضرتك

يعنى نفس طريقة تفكيرنا واحدة فكنت فاكر انك شوفت التوصية وشوفت رقم الاستوب فكنت هتفهمنى على طول

على العموم اعتذر لك لعدم ردى اول مرة

وتقبل تحياتى

أخي حماده بما أن النفوس هدئة وتم الصلح فنريد منك الهديه التي وعدت بها بعد الصلح
    وأطلب من الإخوان الله يهديهم أن لا داعي لللوكلوك لوك لوك الكتير بارك الله فيكم
    الهدية ياسيدى

مؤشر لاقيتة عندى زى موشر الاتجاة الذى نعمل علية ولكن وجدتة بة العديد من الازواج مرة واحدة

بدل مانضعة كل مرة على الشارت وبالنسبة للاخوة الذين يستخدموا سلة العملات فهذا المؤشر سيريحهم جدا ان شاء الله

بس مش فاكر صراحة مين اللى كان عملوا بس المهم لاقيت اسمى علية يبقى اكيد واحد من حبايبنا ومش هيزعل منى

لو لم اذكر اسمة واحتمال كبير يكون ياسر هو اللى عملة لان النسخة فيرجن 1.6 على العموم ياريت اللى عملة

يعزرنى لعدم ذكر اسمة لانى والله لا اتذكرة

ارجو ان يعجبكم وهمتك معانا بقى يا دكتور تابلت تعدل علية بحيث ينفع للساعة والاربع ساعات واليومى والاسبوعى

وايضا امكانية اضافة ازواج اخرى غير الموجودة حاليا

وارجو ان تقبلوا هديتى المتواضعة هذة ولكم التحية
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة

الصورة الرمزية تريدر2000

ههههههههههه هنعمل اية بس الظاهر فية حد من فلول النظام اشعل الفتنة وان شاء الله مافيش معارك ولا غيرة يا غالى

حبيبى تريدر2000 انا عامل توصية شراء لليورو وحاطت الاستوب كسر 13970 حبث انها الزاوية 720 كما اشرت حضرتك

يعنى نفس طريقة تفكيرنا واحدة فكنت فاكر انك شوفت التوصية وشوفت رقم الاستوب فكنت هتفهمنى على طول

على العموم اعتذر لك لعدم ردى اول مرة

وتقبل تحياتى
    تمام ياغالي ... هو الآن يعيد إختبار 720 سأدخل تبريد إذا أغلق 4 ساعات فوق المستوى

الصورة الرمزية تريدر2000

الهدية ياسيدى

مؤشر لاقيتة عندى زى موشر الاتجاة الذى نعمل علية ولكن وجدتة بة العديد من الازواج مرة واحدة

بدل مانضعة كل مرة على الشارت وبالنسبة للاخوة الذين يستخدموا سلة العملات فهذا المؤشر سيريحهم جدا ان شاء الله

بس مش فاكر صراحة مين اللى كان عملوا بس المهم لاقيت اسمى علية يبقى اكيد واحد من حبايبنا ومش هيزعل منى

لو لم اذكر اسمة واحتمال كبير يكون ياسر هو اللى عملة لان النسخة فيرجن 1.6 على العموم ياريت اللى عملة

يعزرنى لعدم ذكر اسمة لانى والله لا اتذكرة

ارجو ان يعجبكم وهمتك معانا بقى يا دكتور تابلت تعدل علية بحيث ينفع للساعة والاربع ساعات واليومى والاسبوعى

وايضا امكانية اضافة ازواج اخرى غير الموجودة حاليا

وارجو ان تقبلوا هديتى المتواضعة هذة ولكم التحية

يعجز اللسان
    جاري التجربه

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17