رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
تم اسندات فتح المحفظة واداراتها من الاخ افيراج ...بمبلغ وقدرة10000 دولار ولن يتم الدخول بأكثر من صفقة حتى تنهي الصفقة المفعلة والدخول الخروج من الصفقة ... بشروط الورشة .. ونسبة الدخول في الصفقة الواحد 10% من رأس المال ... وسيتم تحديد نقاط الدخول في حينة ... ارجوا الرد من العضو في اقرب وقت .وذلك لأسباب تسهيل عمل العضو ...:boxing::boxing::boxing:
2 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
تم اسندات فتح المحفظة واداراتها من الاخ افيراج ...بمبلغ وقدرة10000 دولار ولن يتم الدخول بأكثر من صفقة حتى تنهي الصفقة المفعلة والدخول الخروج من الصفقة ... بشروط الورشة .. ونسبة الدخول في الصفقة الواحد 10% من رأس المال ... وسيتم تحديد نقاط الدخول في حينة ... ارجوا الرد من العضو في اقرب وقت .وذلك لأسباب تسهيل عمل العضو ...:boxing::boxing::boxing:
طيب أيه رأيك نبدأ بدي
وبعدين أرسالك على لون مش كل ما أكتب بلون تكتب بيه :0023:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
تم اسناد المحفظة لعبادي .. لفارق التوقيت للأخ افيراج
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
طيب أيه رأيك نبدأ بدي
وبعدين أرسالك على لون مش كل ما أكتب بلون تكتب بيه :0023:
حرد عليك ياحلو بتمعن
2 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
فرصه على الدولار كندي بها سيناريوهين ,اعتقد الصعود لأنها أرتدت من نقطة مقاومه على الساعه
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
فرصه على الدولار كندي بها سيناريوهين ,اعتقد الصعود لأنها أرتدت من نقطة مقاومه على الساعه
انا شراء ولكن باهداف بعيدة
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
ياشباب ارجع واذكر لن يتم الدخول في اي فرصة لأنها موجودة حنحاول نبعد على الاستوب قدر مانقدر ... ومن حق اي شخص يدخل في اي فرصة يشوفها مناسبة لاكن انا اتكلم على محفظة الهارمونيك
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
طيب أيه رأيك نبدأ بدي
وبعدين أرسالك على لون مش كل ما أكتب بلون تكتب بيه :0023:
اتوقع صعود الباوند والعلم عندالله ...تجاهل
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
اتوقع صعود الباوند والعلم عندالله ...تجاهل
طيب أيه سبب الصعود
وأيه رأيك باكندي
على فكره أنا دخلت الأتنين على الحقيقي بعيد عن المحفظه
أفتني فى رأيك بالعقدين
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
الزعيم على الدايلي فرصه على التنفيذ للمتابعه
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
فرصه على الدولار كندي بها سيناريوهين ,اعتقد الصعود لأنها أرتدت من نقطة مقاومه على الساعه
مش عارف انا شايف على فريم الساعه كسر نقطه A بالنسبه على الاربع ساعات اعتقد انها فرصه جيده وباذن الله موفق
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
انا جاهز لنشر الفرص القائمة وهبدا الان بفرصة الاخ ناشئئ الفوركس محمد