رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
لم ننساه أخي مراد بس هو جميل لكن يعطي أشاءات وهميه أنا عملت عليه باك تيست
بس أنا بعض الشيء أراه جيد لأنه يعطي أشاره ويجري فمن هنا أعرف إن فيه إحتمال تغيير
وعليك بمؤشر القوه النسبيه rsi فهو جيد والماكد :0031:
ممتاز جدا الفلتر على الاربع ساعات
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
سلام لكل الاعضاء
لحد الان تم تسجيل أعضاء الفريق ( سامح الجندي + افريج+ مراد+ عبادي + فوركس كت )
والله يجيب الخير .. على فكرة يتم تنزيل الفرص في اي وقت لأنه الان جالسين نكون الفريق وحتى لما يتكون الفريق من حق اي شخص ينزل فرصة في اي وقت وفي اي فريم حتى لو كان من غير اعضاء الفريق ... عشان تكون المشاركات غير محدودة بس الدخول يكون في فرصة مختارة ومتوافقة مع التحليل الكلاسيكي عشان نزيد من احتمالية نجاح الصفقة :hands: ....
عدة اسئلة ارجوا الاجابة علية من كل عضو اللي ذكرت اسمائهم فوق عشان اعرف اوزع المهام على الاعضاء : -
- مامدى فهمك للهارمونيك ؟؟ يعني هل اتقنت الطريقة قصدي حق الورشة حقنا بدون التعمق في الهارمونيك واشكالهم ونماذجهم ... بس طريقة الورشة
- مامدى فهمك للتحليل الكلاسيكي ؟؟
- هل تعرف ترسم النموذج يدوي ؟؟؟؟
- كم من الوقت متفرغ في اليوم وارجوا تحديد الوقت بالضبط ؟ عشان احاول اقسم العمل علينا
- كيف جديتك في الموضوع بالله ياشباب بأمانة عشان اللي شايف نفسة ماحيقدر عادي يتكلم من الان لأنه من البداية نكون شغالين بأمانة عشان نكون قد العمل اللي احنا شغالين فية
وبناء على الاجابة نقدر نحدد انة حنحتاج لأعضاء ولا حنكتفي
على فكرة والله ورشتنا هذه يبغالة متابعة والتزام وجهد فقط مش مهم الكثرة أو غيرة ..... وموجود التعاون بيننا والحمدلله
بالتوفيق وانتظر الردود
الهارمونيك تعتبر الى حد ما تحليل كلاسيكي
بالطبع اعرف ارسمه يدوي
متفرغ طوال اليوم الا الظروف الخاصة واوقات الصلاة
جا جدا جدا لانى ناوى اخد دبلومة CFT
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
حاضر يا اخوانى فى الله هنزل انا كمان التريد اى اوامر تانية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
منتظر ردود باقي الاعضاء ... وين ردك يااحلى مراد اول تكتب نقاط الدخول والخروج في الفرص حقك يامراد عشان يكون التنزيل نموذجي وخاصة انك عضو في الفريق :eh_s(7): (قصدي ردك على الاسئلة ) ولا بطلت :016:... بالتوفيق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muradkilany
الهارمونيك تعتبر الى حد ما تحليل كلاسيكي
بالطبع اعرف ارسمه يدوي
متفرغ طوال اليوم الا الظروف الخاصة واوقات الصلاة
جا جدا جدا لانى ناوى اخد دبلومة CFT
بالطبع يا اخى انا جاوبت ومرة اخرى اقتبست لك جوابي
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
جاهزين أخ عبادي
أئمرنا ماذا سنفعل
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
:0023: اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muradkilany
حاضر يا اخوانى فى الله هنزل انا كمان التريد اى اوامر تانية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تسلم يدك . مايأمر عليك عدو .. الله ينولك مرادك .. على فكرة لما تشتري الجزيرة بالله احجز لأخوك شقة وخليها تطل على البحر من كل الجهات:0023: بس راعينا في السعر ... اقولك نشتريها سوى ونأجرها بالمرة يكون استثمار ثاني :boxing::boxing:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
جاهزين أخ عبادي
أئمرنا ماذا سنفعل
ياحلو تسلم ... بس انت ماجاوبت على الاسئلة ... عشان ننظم الفريق ...
لحد الان من الاعضاء ( سامح + مراد + افريج + فوركس كت ) اللي رد على الاسئلة هو افريج و مراد .. باقي الاخوان
منتظر الرد بالتفصيل ... بالتوفيق .. ماشاء الله مبين على الاعضاء حق الفريق الكل جاد ماشاء الله ... ماشاءالله ... اللهم لا حسد
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
فرصة على اليورو ين شارت الأربع ساعات
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tato4all
فرصة على اليورو ين شارت الأربع ساعات
ياحلو .... كم الاستوب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وهذا اهم شرط للدخول في الصفقة ... راجع الصفحة الاولى :boxing::boxing::boxing::boxing:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
ياحلو .... كم الاستوب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وهذا اهم شرط للدخول في الصفقة ... راجع الصفحة الاولى :boxing::boxing::boxing::boxing:
عندك حق الأستوب كبير بس الفرصة مغرية
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
:0023:
تسلم يدك . مايأمر عليك عدو .. الله ينولك مرادك .. على فكرة لما تشتري الجزيرة بالله احجز لأخوك شقة وخليها تطل على البحر من كل الجهات:0023: بس راعينا في السعر ... اقولك نشتريها سوى ونأجرها بالمرة يكون استثمار ثاني :boxing::boxing:
أكيد
ههههههههههههههههههههههههههههههه
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tato4all
فرصة على اليورو ين شارت الأربع ساعات
مش ملاحظ ان الاستوب كبير شوية
حوالى تسعين نقطة تقريبا
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muradkilany
مش ملاحظ ان الاستوب كبير شوية
حوالى تسعين نقطة تقريبا
عندك حق هو اكتر من 90 هو 110 نقطة بس زى ما قلت للأخ عبادى الفرصة مغرية فيها هبوط حوالى 400 نقطة
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tato4all
عندك حق هو اكتر من 90 هو 110 نقطة بس زى ما قلت للأخ عبادى الفرصة مغرية فيها هبوط حوالى 400 نقطة
اصبر يا اخى وما صبرك الا بالله
من عارف ممكن يطلع