قدر الله و ما شاء فعل و الله كنت حاسس انه ناوي علي 162.60
Printable View
قدر الله و ما شاء فعل و الله كنت حاسس انه ناوي علي 162.60
فرصه ضائعه على الدولار ين
ما شاء الله تفاعل رائع
بسم الله الرحمن الرحيم
اليورو ين عليه فرصتين واحدة على الاربع ساعات والاخرى على اليومي ولكن هناك بوادر دايفرجنس على الاربع ساعات
ونرجو المتابعة ان كسر تجاوزاي فنتابع الفرصة على النموذج اليومي
اهلا يا شباب قدر الله وما شاء فعل على فرصة المجنون
يا اخوان انا تورطت في اليورو ين ولا اعرف ماذا اعمل لاي نقطه سوف يستمر في الصعود
فى حاجة عاوز اعرفها بخصوص مؤشر اللاست دريم النسخة الاحدث اى واحدة فيهم اللى بتظهر ظل على الشارت ام خطوط فقط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام لأحلى احلى ... المعذرة في الصباح .. دخلت على الورشة بسرعة وشفت الفرص ولم اعتمد اي فرصة (صحيح ) .. ورحت مشوار سفر برة جدة ورجعت الان .. والشباب الله يعينهم ويعوضهم خير اللي دخلو اي فرصة .. محفظة الهارمونيك لم تدخل اي فرص لحد الان والسوق لسة في بدايتة اليوم لسة اثنين ( اشوف ياشباب لو الواحد حقق نهاية الاسبوع من 50-150 نقطة ) هذا حيكون مليونير والتزم بادارة رأس المال ... لا للعجلة .. واحنا صيادين فرص الهارمونيك مش اول ماتتكون الفرصة ندخلها والسلام .... احنا لسة في البداية والخير جاي
بالتوفيق للشباب
فرصة شراء على الملكي .. الفريم الديلي ... سيتم تحديد نقاط الدخول والاستوب والخروج ( او الغاء الدخول) ..الترندالعام نازل ,اليومي, في حين قرب الفرصة ... ارجوا من الاخ مراد وضعها في القائمة
الف لابأس عليكي اخت شيري ... وقدامك العافية ..
بلاش تردم علي اليورو ين ولا حدا بهتم بالاخر اللهم نفسي