ضرب الستوب فى ال\هب و اليورو فرنك و الحمد لله
Printable View
ضرب الستوب فى ال\هب و اليورو فرنك و الحمد لله
اليورو فرنك وصل للهدف الاول
في هذه الحاله علي اقل تقدير تكون خرجت بدون خسارة
https://forum.arabictrader.com/uploaded/13551_ht.gif
الذهب ضرب ستوب وكذلك المجنون أمس
بالتوفيق للجميع ان شاء الله
ان شاء الله فيه تعديل علي الطريقه اقوم بارفاقه قريبا باذن الله لتلافي اي خسائر في المستقبل
https://forum.arabictrader.com/uploa...1_uuuuu865.gif
تحقق الهدف ولله الحمد +180 نقطه
بالتوفيق للجميع باذن الله واتمني يكون أحد استفاد
مش فاهم اى حاجة
فرصة لعشاق التميز الاسترالى - كندى على فريم الساعة تم الدخول من 9230 بيع و الهدف 9000 با\ن الله ما زالت الفرصة قائمة
الاستوب عند 9265 نظرا لتكون شمعة دوجى على فريم الربع ساعة و بعدها قمة مقلوبة معلش اخوكم بيمزج بين التحليل الفنى الكلاسيكى و طريقتكم الرائعة
من المحتمل باذن الله تعالى ومشيئته وتوفيق الله صعود الكندى فرنك http://www4.0zz0.com/2009/09/03/00/753941642.gif
فرصة قوية جدا علي الساحر ( اليباني) 4 ساعات ... يمكن تكون متأخرة شوية لكن ممكن انتظارها مرة أخري عند 91.94 الهدف الاول 575 نقطة عند 97.75 و الهدف التاني .... ما تعدش...
الوقف 91.55 تحت الترند الصاعد للديلي ... أنا شايف انه صعب يضرب الوقف لكن انتو عارفين انه شقي و ممكن يعملها عشان كده خليك مستعد.
النموزج محقق شروط الفراشة ( يعني ارتداد فوق X) و مدعوم بدايفرجن علي 4 ساعات و كمان علي الديلي.
بالتوفيق للجميع https://forum.arabictrader.com/uploa...djpy4h 9-3.gif
لم ارتاح الى السوق ولا اعرف ماهية السبب لذلك
مما ادى انى اخرجت بربح 19 نقطة والحمد لله
http://www9.0zz0.com/2009/09/03/07/364791665.gif
فرصة قوية جدا علي الساحر ( اليباني) 4 ساعات ... يمكن تكون متأخرة شوية لكن ممكن انتظارها مرة أخري عند 91.94 الهدف الاول 575 نقطة عند 97.75 و الهدف التاني .... ما تعدش...
الوقف 91.55 تحت الترند الصاعد للديلي ... أنا شايف انه صعب يضرب الوقف لكن انتو عارفين انه شقي و ممكن يعملها عشان كده خليك مستعد.https://forum.arabictrader.com/clear.gif
النموزج محقق شروط الفراشة ( يعني ارتداد فوق X) و مدعوم بدايفرجن علي 4 ساعات و كمان علي الديلي.
بالتوفيق للجميع https://forum.arabictrader.com/image.../wol_error.gifتم تصغير هذه الصورة تلقائياً. أبعاد الصورة الحقيقي 1680*1050 و بحجم 65KB.https://forum.arabictrader.com/uploa...py4h%209-3.gif
:no3::no3::no3::no3::no3: