رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
الفرصة دى قدامها شهر ربنا يديلك الصحة و طول العمر على ماتشوفها كسبانة
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
بالنسبة لفرصة الين دولار فهى فى طريقها الى 91.15 و\لك لاكمال ال هارمونك الاكبر الويكلى لاكمال نسبة 261 فيبو و الرقم ايضا يقع على خط المقاومة المائل لليمين و الذى يصل ثلاث قمم مع بعض فلننتظر 91.15
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
فرصة بيع بعد تكون 3 قمم على شارت الساعة بستوب بسيط 30 نقطة و المكسب مفتوووووح و بالمناسبة هذا الارتداد سيكون قويا وقد يكسر حالة الside wave الى اسفل خاصة مع بيانات بدء تعافى الاقتصاد الامريكى و ذلك فى خبر الساعة 12.30 و 14.00 gmt
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
هذا بالنسبة للاسترلينى دولار
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا على الموضوع المتميز وشكرا على الشرح والموشرات
وانا راح اتابع معاكم من اليوم واتمنى انكم تقبلوني معاكم ..
اخيرا عندي سؤال المرفقات اللي فيها المؤشرات ما لقيت الا تمبلت فيها كيف استخدم التمبلت ..
طبعا انا حطيت التمبلت في مجلد التمبلت بس مش عارف كيف استفيد منه في البرنامج ..
شكرا لكم ويا ليت تعلموني الاسترليني دولار ايش خخخخخخخ
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة average
فرصة قوية جدا علي الساحر ( اليباني) 4 ساعات ... يمكن تكون متأخرة شوية لكن ممكن انتظارها مرة أخري عند 91.94 الهدف الاول 575 نقطة عند 97.75 و الهدف التاني .... ما تعدش... الوقف 91.55 تحت الترند الصاعد للديلي ... أنا شايف انه صعب يضرب الوقف لكن انتو عارفين انه شقي و ممكن يعملها عشان كده خليك مستعد. النموزج محقق شروط الفراشة ( يعني ارتداد فوق X) و مدعوم بدايفرجن علي 4 ساعات و كمان علي الديلي. بالتوفيق للجميع https://forum.arabictrader.com/uploa...djpy4h 9-3.gif
الله ينور عليك أخ أفريدج بس السوق وحش أنصحك بعدم المتاجره
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muradkilany
صح كده
وكل عام وأنتم بخير جميعا
بتوحشوني والله :eh_s(7):
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
استرالى - كندى مرة اخرى - بيع من فريم الساعة9272 استوب لووز 9300 الربح عند 9000 لا تنس فاتورتك عند الشراء
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
يورو - كندى من فريم الساعة بيع من5785 ستوب لووز عند 5800لاموديل الصغير و5870 للموديل الكبير و الربح عند5660 للموديل الصغير او 5500 للموديل الكبير اسعارنا خارج المنافسة و قارن قبل الشراء
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
الله ينور عليك أخ أفريدج بس السوق وحش أنصحك بعدم المتاجره
صح كده
وكل عام وأنتم بخير جميعا
بتوحشوني والله :eh_s(7):
كل سنة وانت طيب
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael_Hegazy
يورو - كندى من فريم الساعة بيع من5785 ستوب لووز عند 5800لاموديل الصغير و5870 للموديل الكبير و الربح عند5660 للموديل الصغير او 5500 للموديل الكبير اسعارنا خارج المنافسة و قارن قبل الشراء
الصفقة محققة 200 نقطة الى الان:013::013::013::013::013::013::013::013::013:: 013::013::013::013::013:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael_Hegazy
استرالى - كندى مرة اخرى - بيع من فريم الساعة9272 استوب لووز 9300 الربح عند 9000 لا تنس فاتورتك عند الشراء
الصفقة رابحة 50 نقطة الى الان
:013::013::013::013::013::013::013::013::013::013: :013::013:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
فرصة جديدة اعزائى المشاهدين على شاشة الهارمونك
البطل: الاسترلينى - دولار
السعر :بعد تخطى سعر 6385 ندخل بيع
ستوب : 6425
الربح الاولى :6180
المتابعة بعد تحقق الهدف الاول
من الممكن ان اكتب( الان )للدخول المفاجىء حسب السوق
تمتعوا باحلى الاوقات مع برامجنا
:013::013::013::013::013::013::013::013::013::013: :013::013::013::013::013::013:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اغلقوا الصفقات السابقة فالخبر قادم |(اليورو - كندى) و (الاسترالى _كندى) و بارك الله فى ما رزق