رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
سؤال للشباب المتابعين .... في حال كسر نموذج الهارمونيك ايش اللي يصير بعد كذا ؟؟؟؟؟؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
سؤال للشباب المتابعين .... في حال كسر نموذج الهارمونيك ايش اللي يصير بعد كذا ؟؟؟؟؟؟
ندخل مع نموذج الباترن أخ عبادي كما حصل معي في الكيبل والصوره مرفقه قبل ذلك ولا أيه الصح دي وجهة نظري :Emoticon1:
عند كسر a ندخل شراء أو بيع حسب النموذج
ومنتظر ردك صح أم خطأ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
الله يبشرك بالخير ويزيد ارباحك .
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
ندخل مع نموذج الباترن أخ عبادي كما حصل معي في الكيبل والصوره مرفقه قبل ذلك ولا أيه الصح دي وجهة نظري :Emoticon1:
عند كسر a ندخل شراء أو بيع حسب النموذج
ومنتظر ردك صح أم خطأ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كمثال هذا النموذج فشل
فندخل بيع مع كسر A
منتظر الرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:boxing::boxing:
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
نتائج النموذج الفاشل إلى الأن أخ عبادي ومنتظر ردك ؟؟؟:0006:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
ندخل مع نموذج الباترن أخ عبادي كما حصل معي في الكيبل والصوره مرفقه قبل ذلك ولا أيه الصح دي وجهة نظري :Emoticon1:
عند كسر a ندخل شراء أو بيع حسب النموذج
ومنتظر ردك صح أم خطأ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مخالف حبيبي سامح لقواعد الورشة
لازم تعملوا باكتست و تشوفوا النتيجة و ملاحضات عليه
او على الاقل تعملوا له تحربة لمدة شهرين على الاقل
و ممكن نعتمده بعد دلك
بالتوفيق ان شاء الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
طيب أدي أول نتيجه للباك تيست المشاركه السابقه وجرب معايا بردو
ومنتظرين الأخ عبدالله يعطينا رأيه في ذلك
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
طيب أدي أول نتيجه للباك تيست وجرب معايا بردو
ومنتظرين الأخ عبدالله يعطينا رأيه في ذلك المشاركه السابقه
معاك يا غالي في ان النمودج جيد و هو AB=CD
و كلمت به الاستاد محمد من فترة لكن مشكلة هدا النمودج الاستوب الكبير
بالنسبة للباك تست قمت به من فترة بعيدة و كان جيد جدا
على العموم ننتضر راي الدكتورمحمد في النمودج
بارك الله فيك
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
سؤال للشباب المتابعين .... في حال كسر نموذج الهارمونيك ايش اللي يصير بعد كذا ؟؟؟؟؟؟
مافيش اختيارات يا عبادي؟
انا شخصيا بادخل من الاستوب عكس الصفقة ووبقلبها مضاعفات
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
أيه أخبار المجنون ياجماعه
في الأرتداد من نقطة كام تقريبا ؟؟؟؟
منتظر ردكم بسرعه
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
أيه أخبار المجنون ياجماعه
في الأرتداد من نقطة كام تقريبا ؟؟؟؟
منتظر ردكم بسرعه
162.60 والله أعلم
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة average
162.60 والله أعلم
طيب على أي أساس ياأفراج أرجو أرفاق شارت علشان لو كده أدخل هيدج تاني بسرعه بالله عليك علشان العقد كبير وبعدين دا المجنون
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
سؤال للشباب المتابعين .... في حال كسر نموذج الهارمونيك ايش اللي يصير بعد كذا ؟؟؟؟؟؟
ممكن يكون نموذج اي بي سي دي
بس هذا مش شرط
لان كثيرا ما يكسر اي ثم يرجع يكمل طريقة ثاني ولا كان شي حصل
قصدي انك تحولها نموذج اي بي سي دي مش دائما ناجحة
لكن ان بغيت رايي الشخصي
اطلع للفريم الاكبر او انزل للاصغر ممكن تشوف نموذج راح يتكون قريب وادخل منه
حتى بالنسبة لمنوذج اي بي سي دي راح تجد داخله نموذج ممكن تدخل منه يكون باتجاه الضلع دي لكن هارمونيك
شي اخر
لما ينكسر نموذج تكون الحالة النفسية متوترة وخاصة انك قبل متابع لاتجاه ضد صفقتك فانصح بعدم الدخول باي شي
دور لك على زوج غيره
والله لا يرده
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
طيب على أي أساس ياأفراج أرجو أرفاق شارت علشان لو كده أدخل هيدج تاني بسرعه بالله عليك علشان العقد كبير وبعدين دا المجنون
يا ريت يا شباب التمهل و ببساطة التزام بالاستوب
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
طيب على أي أساس ياأفراج أرجو أرفاق شارت علشان لو كده أدخل هيدج تاني بسرعه بالله عليك علشان العقد كبير وبعدين دا المجنون
والله يا سامح ده وجهة نظر شخصية ممكن جدا تكون غلط.
أنا شايف أنه لسه مكمل 169.20 كمان