صفحة 108 من 283 الأولىالأولى ... 85898102103104105106107108109110111112113114118158208 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1,606 إلى 1,620 من 4232
    الصورة الرمزية blank.d6
    blank.d6 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

تحليل اليورو دولار

على الأربع ساعات شكل ثلاثي .. سؤال : بالنسبة للزمني القاعدة بتقول يا انصاف أو اضعاف السعر .. هل ممكن اني استخدم أي زاوية تخلي الشكل متناسق أكتر ؟ يعني هنا مفروض استخدم 30 بس لو استخدم 36 هتكون الزاوية متناسقة اكتر
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	4.png
المشاهدات:	79
الحجـــم:	40.2 كيلوبايت
الرقم:	481558
    على اليومي السعر فشل زمنيا ً وكمان اعتقد مفروض ينزل

الاســـم:	3.png
المشاهدات:	65
الحجـــم:	42.6 كيلوبايت
الرقم:	481559
    وعلى الأسبوعي خط مستقيم

الاســـم:	2.png
المشاهدات:	49
الحجـــم:	33.8 كيلوبايت
الرقم:	481560
    نفس الحكاية على الشهري هعتمد أي شكل من الأتنين ؟

الاســـم:	1.png
المشاهدات:	61
الحجـــم:	40.6 كيلوبايت
الرقم:	481561

الاســـم:	1.1.png
المشاهدات:	54
الحجـــم:	39.5 كيلوبايت
الرقم:	481562

الصورة الرمزية Harmonic2017
    Harmonic2017 غير متواجد حالياً موقوف

سلام عليكم ...ياليت اذا في عندي اي خطا تصححولي...

اليورو دولار ع فريم الديلي ...

الزوج ماشي ع شكل هندسي سداسي...

واللي من المعلوم انه لايكمل دوره سعرية كامله..

الفاصل الزمني جعلته 30شمعه ..
    لانه يحتوي الحركة وايضا احترام للترندات الوهمية...

وعلى فريم الساعه الزوج ماشي ع شكل هندسي ثلاثي

فريم الاربع ساعات ماشي على شكل عشاري

ياليت لو في خطأ تنبهوني .
    آخر تعديل بواسطة Harmonic2017 ، 08-12-2017 الساعة 04:13 AM

الصورة الرمزية Harmonic2017
    Harmonic2017 غير متواجد حالياً موقوف

سلام عليكم//
    هل ممكن احد يفيدني في النقطة هذي...!
    اليورو دولار ع الفريم الديلي الزوج كان متحرك ثلاثي بزمن 1*2(60شمعه)

وكما هو واضح كلو كان ماشي كويس..
    لكن في مالربع الثالث الزوج صعد منطقتين في نطاق زمني واحد??
    فما العمل هنا ..وهل يعني هذا انه تم تغيير الشكل من والاتحاه من صاعد لهابط

الصورة الرمزية medo93
    medo93 غير متواجد حالياً عضو نشيط

الاســـم:	صور-عن-يوم-الجمعة-اجمل-صور-جمعة-مباركة-10.jpg
المشاهدات:	97
الحجـــم:	103.5 كيلوبايت
الرقم:	481579

الصورة الرمزية civilian
    civilian غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo93 مشاهدة المشاركة

لا طبعا انا هزعل منك ليه ... لكن اللي بيحصل ان المشاركات اللي انا رديت عليها اكيد كلها كتابه وممكن تلاقي فيهم واحد فيه صورة او 2 انما المشاركة بتاعة حضرتك انا والله ما عارف هي عن ايه
    وطالما هي لسه مردتش عليها يبقي اكيد في اكتر من فريم واكيد تحليل شامل ....وعلشان كدا بستني ارد عليه برواقة لانه اولا بيتطلب اني ارسم كل الفريمات مرة تانيه علشان هل رسم حضرتك متطابق ولا لا ولو مش متطابق ايه هو الخطا اللي حضرتك وقعت فيه وازاي نصححه وكمان ممكن اثناء التصحيح يظهر جزء انا كنت ناسيه اثناء الشرح فبضر اجيبه معانا
    وعلشان كدا المشاركات الكبيرة بتتاخر شويه ...يعني لو حضرتك جربت ترسم رسمه وتبعهتا اكيد مش هسيبها معلقة كل دا لكن صدقني انا غير متعمد بالمرة اني اسيب مشاركات وحاجة كمان لو انا سقطت مني مشاركة ارجوك فكرني بيها يعني اكتب رقمها لاني احيانا بقلب ف المشاركات وممكن اعدي عليها وافتكر اني رديت فارجو من اي حد يحصل معاه نفس الموفق صدقني مش هزعل ومش هزهق واتمني لو حضراتكم كمان متزعلوش مني وعادي جدا لو مشاركة اتاخرت قولي لو سمحت يا ميدو رد ع المشاركة رقم 00000 وفي واحد كمل كدا اول امبارح وقالته ان شاء الله بكرا الصبح اول مشاركة هتكون رد علي مشاركاتك ودا اللي حصل بالفعل اعتقد الموضوع دا كان بالامس
    وبكرر مرة تانيه انا عمر ي ما ازعل من حد ويوم ما ازعل هقوله لكن اكيد مش هسيب شارتات اللي بيرفعها لان زعلان منه

حبيبي اخي ميدو اشكرك على ردك الطيب ... فعلا هي مشاركاتي كانت تحليل شامل لكن في ضمنها اسئلة المفرض الاسئلة تكون ف بوست اخر اولا على الدولار كندي ورقم المشاركة كانت 1476+1477+1478 ,,, وبعدها شاركت ب اليورو نيوزلندي في رقم المشاركة 1509 .. ومتابعة لل دولار كندي في المشاركة رقم 1554 ... اصبحت 5 مشاركات وليست كلها تحليل شامل اخي ... اشكرك وادعو الله ان يرزقك جنة الفردوس

الصورة الرمزية karim yahia
    karim yahia غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ربنا يعينك ويقدرك يا استاذ محمد
    فعلا مجهود كبير عليك شرح ومراجعه وتصحيح
    اخلاصك فى الاجابة والشرح شيء نادر الايام دي
    ربنا يوفقك
    آخر تعديل بواسطة karim yahia ، 08-12-2017 الساعة 02:19 PM

الصورة الرمزية medo93

[QUOTE=civilian;3136102]حبيبي اخي ميدو اشكرك على ردك الطيب ... فعلا هي مشاركاتي كانت تحليل شامل لكن في ضمنها اسئلة المفرض الاسئلة تكون ف بوست اخر اولا على الدولار كندي ورقم المشاركة كانت 1476+1477+1478 ,,, وبعدها شاركت ب اليورو نيوزلندي في رقم المشاركة 1509 .. ومتابعة لل دولار كندي في المشاركة رقم 1554 ... اصبحت 5 مشاركات وليست كلها تحليل شامل اخي ... اشكرك وادعو الله ان يرزقك جنة الفردوس [/QUO
    حااااااااااااضر انا هبدا فيهم حالا وهجيبهم من اول مشاركة باذن الله

الصورة الرمزية daherxdaher
    daherxdaher غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

السلام عليكم و جمعة مباركة

ما المقصود بالوصول المبكر رقميا، أي محمد؟
    يعني لو كان المفترض الوصول الى زاوية معينة بعد 90 شمعة مثلا، لكنه تم بعد 70، فهل يعتبر هذا مبكر؟

و دا يمكن تالت سؤال أنتظر اجابته، معلش غلبتك.

كل الشكر
    آخر تعديل بواسطة daherxdaher ، 08-12-2017 الساعة 05:45 PM

الصورة الرمزية medo93

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة civilian مشاهدة المشاركة
    سلام وحب على هذه الورشة المباركة وبارك الله فيك حبيبي يا اخي ميدو ويفتح لك البركات من حيث لا تحتسب يارب

حنزل جارت الدولار كندي وعندي فيها حيرة بسيطة حوضحو في كل فريم بس تقريبا الحركة واضحة على كل الفريمات وانا بصراحة كنت حللت الزوج دا الاسبوع السابق وكنت ححطو هنا بس ما صارت وهالاسبوع كا بيمشي بالمليم هههه بس ما دخلت فيه لان هناك حيرة وخوف ههههه ممكن من كثر الاستخدام الخاطئ او سلوكي الغير منتظم مع الزوايا السعرية الزمنية .. حبدا ان شاءالله وبعدها حنزل بقية الجارتات الي عندي فيها مشكلة ...

1) على الفريم الشهري الزوج بطيئ الحركة اذا اخذت السبيس 10 حنشوف انه مش كمل نصف دورة خلال 10 سنوات ههههه

الملف المرفق 481027

لهذا اخذت سبيس الاسبوعي 100 وطبعا باختيار هذا السبيس حيتغير القمم والقيعان على اساس انه كمل دورة وانعكس الان حين اخترت اخر قاع اخترت بين الشكل الرباعي والخماسي .. انا عارف انه الشكل الخماسي ممكن نعتبر الزاوية 144 لو ردت السعر ايضا يعتبر خماسي ولكن مرات بيكون الزاوية 108 ردت السعر الى 36 كما هو هنا ونلاحظ احترام السعر للزوايا العلوية 288 و432 ايضا طيب كيف يكون النظر لهذه الحالة ؟؟؟؟
    الملف المرفق 481024

الان عندما ناخذ نفس الفريم على الشكل الرباعي يمكن ايضا اعتباره كرباعي باعتبار الزاوية 90 هي التي ردت السعر ولكن هنا فرق نقاط بين الزاوية ونقطة الانعكاس مقارنة بالزاوية 108 الان انا في حيرة بين اختيار الشكل الرباعي او الخماسي انا عارف لسا الزمني باقي كحكم في الوضوع نلاحظ في الشكل الرباعي احترام السعر للزاوية 270 كدعم كما في الصورة

الملف المرفق 481025

2) في الفريم الاسبوعي ساخذ القمة ولاحظ الشكل بانه شكل خماسي ولكن نقطة الانعكاس كانت تحت الزاوية 144 كانت عن الدعم 270 على الشهري المرسوم بالخط الاسود وردت السعر الى الزاوية 72 وهبط منها ونلاحظ انه في هذا المنطقة يوجد الزاوية 360 الشهري وهي منطقة كلاستر سعري قوي جدا وهبط السعر فعلا منها كما هو واضح

الملف المرفق 481026

3) فريم اليومي ناخذ القمة عند منطقة الكلاسستر السعري الاسبوعي المتمثل ب72 والشهري 360 ونلاحظ بانه الزوج هبط على الشكل الرباعي ومحترم الزمن والمستويات السعرية

الملف المرفق 481028

عندما اتى الزمن ولم ياتي السعر انعكس وارتد الزوج في حركة خماسية صاعدة كما هو واضح

الملف المرفق 481029

هنا كان هناك حالة وصول مبكرة فارتد السعر من 216 ومن نفس النقطة اخذتها كقمة على فريم الاربع ساعات

4)في فريم ال 4 ساعات كانت هابطة على شكل سداسي كما هو واضح (( علما هذه الصورة هي من الاسبوع السابق لهذا هي غير مكتملة الان الشكل مختلف ولكن كرؤية للفريم ال 4 ساعات هذا في ذاك الوقت كان يدعم الصعود لان وجود السعر في منطقة بعيدة عن الزمن المناسب والمتناسق معه في ذاك الوقت ولكن هذا مجرد توقع لانني بعد عندي مشاكل في الزمني

الملف المرفق 481030

5) من فريم الاربع ساخذ اخر موجتين واتوجه للساعة والاحظ انه اول موجه هابة على شكل ثلاثي محترم وعندما وصل المربع الرابع اتى الزمن ولم ياتي السعر انعكس صاعدا ونلاحظ بانه ارتد من دعم قوي 60 على فريم ساعات ... (( علما هذه الصورة من الاسبوع السابق ))

الملف المرفق 481032

بالنسبة للسبيس ال 10000 غير متناسق بالمرة لهذا اخذت 100000 بتاع ال 15 دقيقة هههه الان ساتجه للموجة الصاعدة على فريم الساعة (( علما انها من الاسبع السابق ))

الملف المرفق 481033

هنا نلاحظ احترام الزوج لهذه الحركة شكل مستقيم خلال هذا الاسبوع كما هو واضح في هالصورة ولكن الصفحة لا تسمح باكثر من 10 صور ساحطه في التعليق القادم ان شاءالله ..
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ماشاء الله تطبيق للشرح بالحرف والتزام بالقوعد بنسبة 100% ودا يدل علي ان حضرتك متابع جدا وبتاخد بالك من كل حرف وكلمة في الورشة لان لاحظت انك بتقول بعض الجمل لن يتذكرها الا متابع ممتاز زي حضرتك دا غير كمان التحليلات اللي كنت بتضيف فيها الزمني مع اننا لسه لم نكن تكلمنا فيه ودا برضه حاجة تحسب ليك خصوصا لما يكون كلامك صحيح
    وبالنسبة للتحاليل الفريم الشهري ...موضوع ان حضرتك تغير الاسبيس بحجة ان السعر لما يكمل الا نصف دورة
    فخلينا نقول انه مش مقياس بغير بيه الاسبيس وانه مرتبط بالسرعه وليس بالفترة يعني مثلا لو عندي شكل زي اللي في الصورة دا
    وعلي الفريم الشهري انا شايفه رايح جاي علي الزاوية 90 فاكيد مش معني الكلام دا ن الاسبيس فيه خطا لان السعر بقاله فترة كبيرة عند الزاوية 90 ...الاسبيس صحيح لكن السعر لم يقرر علي اي شكل هندسي سيصعد او يهبط وبيمر بمرحلة تذبذب لكن الاسبيس صحيح

الاســـم:	2.png
المشاهدات:	84
الحجـــم:	15.4 كيلوبايت
الرقم:	481619

وبالتالي من نفس القمة لو انا بدئت علي الفريم الشهر وبنفس الاسبيس هلاقي ان كان عندي شكل خماسي والشكل انتهي وبداء يدخل في مرحلة تذبذب اعلانا لتغير الاتجاه

الاســـم:	1.png
المشاهدات:	114
الحجـــم:	67.5 كيلوبايت
الرقم:	481622

ولو بدئنا من القاع المؤثر علي الحركة هنلاقي ان السعر قرر الصعود علي شكل ثماني ومحترم الشكل جدا وممكن حضرتك تركز في اخر 4 شموع وايه وضعهم مع القناة السعرية الصاعده وكل ما اخترقها صعد تاني واغلق فوقها
    وبعدها الاغلاق اسفل القناة مؤشر سلبي لاستمكمال الشكل الهندسي وخصوصا انه اساسا شكل غير مكتمل يعني ممكن في اي وقت ينتهي ومن غير ما يقول لحد

الاســـم:	USDCADMonthly.png
المشاهدات:	135
الحجـــم:	69.1 كيلوبايت
الرقم:	481623

وبالنسبة للفريم الاسبوعي في خطا جديد وهو انك بدئت رسم من القمة بدون ما تنظر لقاع وتشوف هلي القاع انتي ولا لسه فعال او بمعني اخر الشكل المتكون من القاع هل هو مازاي صالح للمتاجرة ام انه فشل ونبدا نبحث عن الشكل الجديد
    انا لما بدئت الرسم من القاع لقيت ان السعر صاعد علي شكل رباعي مثالي والشكل سليم وفعال 100%

الاســـم:	USDCADWeekly.png
المشاهدات:	112
الحجـــم:	64.4 كيلوبايت
الرقم:	481625

وان اللي حصل مع حضرتك هو حالة من التسارع السعري وتحديدا في هذه الموجة انا حددتها باسهم بيضاء وعايز اوضح حاجة ان وقوف السعر عن هذا الحد ليس من باب الصدفة وانما دا بسبب حاجة هنعرفها في باقي الجزء الزمني ان شاء الله وبكرر تاني الشكل صحيح وهدفه زي ما هو موضح في الصورة

الاســـم:	3.png
المشاهدات:	106
الحجـــم:	51.7 كيلوبايت
الرقم:	481626

وننزل علي الفريم اليومي ونشوف حضرتك كاتب ايه
    كلام سليم وصحيح 100% السعر كان هابط علي شكل رباعي والشكل دا انتهي فعليا في التاريخ الموضح في االصورة وكمان زي ماحضرتك قلت جاء الوقت ولم ياتي السعر

الاســـم:	USDCADDaily.png
المشاهدات:	112
الحجـــم:	69.6 كيلوبايت
الرقم:	481627

ولو بدئنا ارسم من القاع هنلاق ان السعر صاااعد علي شكل ثلاثي ودا بيدعم الشكل اللي علي الفريم الاسبوعي وليس شكل خماسي زي ما حضرتك ذكرت

الاســـم:	USDCADDaily2.png
المشاهدات:	109
الحجـــم:	60.1 كيلوبايت
الرقم:	481628

واخيرا في فريم ال4 ساعات لو حضرتك عملت الزاوية 120 والزمن 120 هتلافقي ان في فشل زمني وانه لسه الشكل الاساسي لم يتكون
    ومع ذك في هذه احالة انا ممكن اشتغل معاه عادي جدا وعدي خرائط ومسارات هنعرفها في وقتها باذن الله
    واللي طالبه من حضرتك تركز في الفواصل الزمنية اللي عند الاسهم البيضاء
    وشوف السعر ازي تعامل معها وخصوصا الفاصل الزمني الاخير ونقدر نقول انه من الفاصل دا تحديد السهم الاحمر
    ممكن كنا نتوقع خبر الفايدة... طبعا انا مكنش هقدر اقول هو كيبقي كام لكن من الفاصل دا انا عرفت ان الدولار كندي هابط يبقي كدا الكندي نفسه هيصعد ودي لعبة الاخبار بكل بساطة

الاســـم:	33.png
المشاهدات:	149
الحجـــم:	49.1 كيلوبايت
الرقم:	481629

الصورة الرمزية medo93

ودي بالمناسبة كانت صفقة النهاردا علي المجنون عندي موعد انعكاس ونفس الفاصل الزمني اللي كان في الصورة اللي فاتت
    وطبعا مش هسيبه ينزل ع الفاضي وحملته باومر لغاية ما تعب تقريبا كان في 40 امر بيع

الاســـم:	GBPJPYH1.png
المشاهدات:	154
الحجـــم:	37.1 كيلوبايت
الرقم:	481630

ودي صوةرة النجمة كاملة علشان الاخوة اللي عايزين يشوفوها

الاســـم:	GBPJPYH12.png
المشاهدات:	217
الحجـــم:	63.6 كيلوبايت
الرقم:	481631

ولما لقيت ان السعر فعلا استجاب لموعد الانعكاس رحت مكمل باقي الاومر بتاعتي والهدف الزاوية 360 لكل الصفقات والاستوب اعلي القمة ب 10 نقاط
    ودي صورة لكل الصفقات المفتوحة

الاســـم:	GBPJPYH11.png
المشاهدات:	171
الحجـــم:	50.7 كيلوبايت
الرقم:	481632

ودي اخر صورة لحظة الهدف الذ تحقق بفضل الله (اضف الي انجازات الزوايا السعرية )
    بالمناسبة انا ضاعفت الوقت في النجمة وبقول كدا علشان اكيد هيجي سؤال علي الموضوع دا فانا بجاوبه مقدما

الاســـم:	GBPJPYH122.png
المشاهدات:	130
الحجـــم:	41.1 كيلوبايت
الرقم:	481633

الصورة الرمزية karim yahia
    karim yahia غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الحمد لله
    وصلت فى الشرح الى ص 21 وهارفق تطبيقات الشكل الثلاثي
    استمر يا استاذ محمد (Y)

الصورة الرمزية omarbarakat
    omarbarakat غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الاســـم:	USDCADMonthly.png
المشاهدات:	68
الحجـــم:	70.6 كيلوبايت
الرقم:	481641اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	USDCADDaily.png
المشاهدات:	61
الحجـــم:	61.9 كيلوبايت
الرقم:	481642
    سلام عليكم

اشكرك جدا على الشرح الوافى الكافى
    الرسمتين دول مظبوتين

الصورة الرمزية omarbarakat
    omarbarakat غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo93 مشاهدة المشاركة
    ودي بالمناسبة كانت صفقة النهاردا علي المجنون عندي موعد انعكاس ونفس الفاصل الزمني اللي كان في الصورة اللي فاتت
    وطبعا مش هسيبه ينزل ع الفاضي وحملته باومر لغاية ما تعب تقريبا كان في 40 امر بيع

المشاهدات:	154
الحجـــم:	37.1 كيلوبايت
الرقم:	481630

ودي صوةرة النجمة كاملة علشان الاخوة اللي عايزين يشوفوها

الاســـم:	GBPJPYH12.png
المشاهدات:	217
الحجـــم:	63.6 كيلوبايت
الرقم:	481631

ولما لقيت ان السعر فعلا استجاب لموعد الانعكاس رحت مكمل باقي الاومر بتاعتي والهدف الزاوية 360 لكل الصفقات والاستوب اعلي القمة ب 10 نقاط
    ودي صورة لكل الصفقات المفتوحة

الاســـم:	GBPJPYH11.png
المشاهدات:	171
الحجـــم:	50.7 كيلوبايت
الرقم:	481632

ودي اخر صورة لحظة الهدف الذ تحقق بفضل الله (اضف الي انجازات الزوايا السعرية )
    بالمناسبة انا ضاعفت الوقت في النجمة وبقول كدا علشان اكيد هيجي سؤال علي الموضوع دا فانا بجاوبه مقدما

الاســـم:	GBPJPYH122.png
المشاهدات:	130
الحجـــم:	41.1 كيلوبايت
الرقم:	481633

المشاهدات:	60
الحجـــم:	69.6 كيلوبايت
الرقم:	481644

ليه حضرتك خليت الزاويه 180 مع ان 45 شغاله وليه خليت الزمن 72
    شكر

الصورة الرمزية medo93

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة daherxdaher مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

مشكور على الاجابة الوافية على سؤالي السابق.

أرجو أن تجيب على الأسئلة المرفقة في الصور في اطار ما ذكرته، أخي محمد، في مشاركة سابقة "الشكل الدائري فقط اللي بنعمل فيه زمن 360 وبعد 360 شمعه من القمة او القاع اللي تم الرسم منه وبعدها انا مش بكمل معاه علشان الدورة الزمنية بالنسبالي انتهت لكن اي شكل تاني ملوش علاقة بالموضوع دا".
    يا ريت يكون شرح الجملة السابقة بالتفصيل، خاصة أني لم أفهم، هل المقصود كل الحالات، أم حالة 270 فقط، و كيف يكون الرسم الصحيح؟

كل الشكر

الملف المرفق 481176

الملف المرفق 481177
    ,وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته مرحبا بك اخي الحبيب وبعتذر عن تاخير الاجابة بالنسبة للقيعان فالقاع الاقل هو الصحيح وبالنسبة للزمن ف 23 هو الصحيح وبعده قد نلجا للتضعيف

الصورة الرمزية medo93

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hwwari مشاهدة المشاركة
    اولا اريد ان اشكرك أستاذي محمد على هذا المجهود الرائع وهذه الاخلاق المميزة وارجو من الله ان يجازيك عنا كل الجزاء ويكتبه في ميزان حسناتك بإذن الله، والله اجدت وافدت وطبعا الاستفادة ما لها ثمن غير ان ندعو لك ونجدد الدعاء كل مرة وهو الجزاء الامثل صوبت هدفك نحوه
    كان فيه احد الاخوة سالك من قبلك : كيف نتعامل مع العملات اللي طبيعتها هكذا 0.0000051 مثلا وهو يقصد العملات الرقمية
    ويا ريت استاذي لو تكرمت بالاجابة على هذا
    يعني هل يمكن ان نطبق الطريقة هذه على مجال العملات الرقمية؟
    - العملات الرقمية تتحرك بسرعة كبيرة طلوعا وهبوطا

بالعكس انا اللي بعتذر جداجدا لحضرتك وللاستاذ اللي سال السؤال قبل حضرتك واوعدك اني هرد عليه لكن دا محتاج شغل شوية لانه اساسا كان المفروض اتشرح من الدرس الخاص بالاسبيس
    لكني نسيته ومع ذلك لو حد فكر كويس في الموضوع اللي اتشرح كان لقي الحل لكنه في النهاية خطائي وانا ملتزم بتصليحه ان شاء الله

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17