والله يشرفني متابعتك ... حتى لو حتدخل تسلم عليا فقط
بالظبط اتفق معاك تمام وانا كتبت صباحا نفس كلامك وانا منتظرها مثلك بس يارب متجريش مننا بليموزين ونلحقها :)
حتلاقي شرحى الصبح على الرابط التالي :-
(https://forum.arabictrader.com/showt...=1#post2472578)

