2 مرفق
رد:القناة الثالثة لاستراتيجية خبرتي
هي فرصة على اليورو ين
برأيي دخول مبكر و عدم أنتظار خط الشراء لكسر خط العلوي لقناة اليوم السابق و خط الوسط لليومين السابقين مع كسر خط الفايبو أعتقد أنها ممكن تكون فرصة ما رأيكم يا جماعة
1 مرفق
رد:القناة الثالثة لاستراتيجية خبرتي
.
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريتشارد
هي فرصة على اليورو ين
برأيي دخول مبكر و عدم أنتظار خط الشراء لكسر خط العلوي لقناة اليوم السابق و خط الوسط لليومين السابقين مع كسر خط الفايبو أعتقد أنها ممكن تكون فرصة ما رأيكم يا جماعة
الملف المرفق 346279
** اسف ياباشا نمت والله مباشرة بعد اخر مشاركة بينا ومشوفتش مشاركتك
** انا ملاحظ انك مبتربطش 4 ساعات معاك .. مع انه والله معهم جدا .. بس لو انت مرتاح كدة وبتحقق مكاسب يبقا مفيش مشكلة
** بالنسبة للدخول المبكر فى رأيي كان ليس قوي خاصة ان الشمعة الساعة 5 كانت عاكسة واسفل فيبو 61.. وحتى لو مخترجتش من ده يبقا كان طبيعي تخرج حتى فى اى شمعة بعدها لانها كونت 4 شمعات عاكسين للصعود وترندنا هابط كمان.. والتفكير هنا فى الدخول بيع بعد اغلاق الشمعة اسفل السحري
** بس الله ينور عليك انك نزلت فرص لكى نتناقش مع بعض فيها.. والكل يستفاد
تقبل تحياتي[/B][/SIZE]
1 مرفق
رد:القناة الثالثة لاستراتيجية خبرتي
ناقصك بس هذا الملف ضيفو و بعدها أنتقل بتايم الشارت و سيظهر لك كامل أنشالله
1 مرفق
رد:القناة الثالثة لاستراتيجية خبرتي
رد:القناة الثالثة لاستراتيجية خبرتي
2 مرفق
رد:القناة الثالثة لاستراتيجية خبرتي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Samuel
الملف المرفق 346497
** تمام ياصامويل الله ينور عليك.. كلوا تمام كدة .. بس في حاجات بسيطة.. اولا الشارت الى بعتهولي ده انت عاملوا لل 4 ساعات... لاغلط ده للساعة فقط.. وعشان كدة الخطوط داخلة اوي فى بعض عندك... فخليها للساعة واعمل زووم مرة واحدة
** بالنسبة لفريم 4 ساعات انا ارفقتلك التمبلت بتاعوا.. فهو مختلف عن تمبلت الساعة فالمفروض يطلع عندك كما بالشارت المرفق بالمشاركة
** الفكرة كلها تكمن فى اننا بندخل من تمبلت فريم 4 ساعات وبنخرج من فريم الساعة..
واى استفسارات فى اى وقت انا معاك
تقبل تحياتي