صباح الخيرات عليكم
وشي شي شيكابلا اغسل (ايدك) وتعالا
Printable View
صباح الخيرات عليكم
وشي شي شيكابلا اغسل (ايدك) وتعالا
ازيك يا معطى باشا
ايه رايك فى الخروف شراء من اعادة اختبار الفايبو 61 بهدف خط ال 100
برضوا شكلك مفهمتش قصدي ياعصام
هل الكامريلا منعنا امبارح من دخول خاطئ بالقنوات
امبارح لم يكسر السعر فيبو 38 وانا كتبتلكم لن نبيع الكيبل الا بكسر فيبو 38 حتى لو كسر 3 قنوات
فكدة كدة مضفش شئ امبارح
انا المؤشر الى حعتمده معانا هو الى ميخلناش ندخل اوردر غلط دخلناه بالقنوات
بس عامة صراحة المؤشر فعلا واضح انه رائع وانا حطه تحت التجربة لفترة
تم شراء خروف مشوي الان
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليك فلا تدخل
السلام عليكم
وصباح الخير
يوم موفق بإذن الله
الباوند شراء أخي معطي
كسر القناة الثالثة و الاولى وإغلاق فوق فايبو 38 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفقة شراء الخروف المشوي
نبهنا له اخونا الكريم الاهلاوي Eng.Shady
الدخول: 0.9963 ( مع الترند+ سلوك سعري شرائئ قوي+ كسر فيبو 61)
الهدف:0.9998 ( اسفل خط صفر + اسفل حد القناةالاولى)
الستوب: 0.9924 ( اسفل فيبو 23)
واعذروني مشقادر اضع شارتات اليوم كتيرة لاني مشفالمود الصراحة الله يجازي الى كان السبب
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليك فلا تدخل
صباح الفل يا معطى و هارد لك للفريق ابن التيت دة و ربنا يتوب علينا منو بقة
شوف كدة اللى قلتة على الكيبل مظبوط و لا لا
بعدين انت هتجننى و الله دخلت على الاسترالى من 61 من غير ما تشوف كسر قنوات و لا حاجة و لما الواحد يقلك كدة تقولو لا اهم حاجة القنوات و بعدين معاك بقة ....هههههههه
اعتقد فرصه كويسه لشراء الكبيل
السبب هو الترند يدعم الصعود وكسر 38 فايبو بالاضافه كسر القناة الحمراء
الهدف ان شاء الله خط 100 اللى يمثل حوالى 80% من القناة الزرقاء
اتمنى التعليق من كبير مشجعى ميت عقبه ههههههههههههههههههه
وايضا اليورو شراء لكسره خط ال 100 بهدف 123 فايبو
تم شراء يورور حالا
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليك فلا تدخل
انا دخلت الباوند بعد تحقيق الشروط بالتوفيق ان شاء الله
و اليورو كسر ال 100 و دخلتة
انا عن نفسي أشتريت الباوند و البروفت الدايلي هاي