و الله يا معطى انا لقيتو بيجرى قلت الحقة ....ههههههههه
خدت منة 26 نقطة فى 20 سنت
Printable View
شباب اليورو لو وصل لفيبو 200 باذن الله وادنا شمعة عاكسة
دخول بيع مباشرة باذن الله
بهدف نصف شمعة الليموزين
الله يبارك فيك يا دكتور
و منتظرين رحلة المليون و الله انا بقول نعملها هنا و سيبك من النظام 1
و كفاية ان احنا معانا دكتور الفوركس معطى باشا و مش بيتاخر علينا فى حاجة و كلنا حافظين الاستراتيجية و بنقدر نتعامل معاها بوميا
على العموم مفيش مشاكل نخليها مليون هنا و هناك ...ههههه
الف شكر يا دكتور
اليورو....شكلو هالمرة شرب صندوق ريد بول بحالو...وطار فوق كتير أوي...
لا يا بمشهندس انا قفلته من اسبوع من عندي
هو فعلا ممتاز وارباحي الاسبوع الى فات تعتبر كله منه وبدا يرجع زى الاول ولكن ليس بنفس دقة زمان ولسة فيه لبس للاسف
لذلك قفلته الان وحرجعله كمان شهر اشوف ايه نظاموا
متقلقش انا ورا القطر والتوكتوك متابعهم لغاية ما يرجعوا وحقولكم اعتمدوهم
أخي معطي بتعرف رقم مصطفى خالد صارلو يومين مو باين أنشالله يكون خير شغلنا عليه
اخي معطي هل الكندي للبيع؟