الحمد لله الف مبروك يا ابو جميل تستاهل كل خير والله
Printable View
انا حخرج دلوقتي
اشوفكم بليل او بكرة
مبروك للجميع الارباح اليوم
هل في شراء لليورودولار والكيبل لو اخترقوا المستويات الحالية
اخى معطى استفسار صغير عن اوردر انهارد
بالنسبه لليورو دولار الشراء كان من اغلاقه فوق خط 100
وكسر فايبو 61 الاستفسار بقى
امام السعر حد القناة الاولى مش المفروض ننتظر كسرة الاول ليه انت دخلت علطول؟
http://rtoosh.com/up/images/33171069583269840112.gif
اخي لأنه ... باتجاه الترند...
استفسار فى الجول
بس ياباشا انا شخصيا عملت حساب وجود القناة الاولى حتقولي ازاى
حقولك وانا بكتبها كتير وكل مرة تسالوني اشمعني الهدف هنا
وبقولكم نفس الكلام انا بشتغل على ظل الشموع بمعني ان كنت حاطت فى حساباتي ان فى شمعة حتطلع فوق القناة بظل وتقفل بداخل القناة فالظل ده اخدوا كمسكب
وثانيا لو الشمعة الى جابت هدفنا لو مجبتش الهدف وقفلت داخل القناة تاكد اني اول واحد حطلع حتى لو بخسارة او بهدف صغير
ولكن اسباب الدخول كانت قوووووووووووووية جدا فففى بعض الاحيان شخصيا بتنازل عن بعض الاسباب
مثال على ذلك معظم اوردراتي مع الترند
طيب انا خلت النهاردة عكس الترند فى الكيبل لما طلع اخدناه بيع طيب ليه مع انه عكس الترند
لان اسباب البيع كانت قوية لذلك اخدته بيع ولكن مع اخذ فى البال اني عكس الترند فلذلك نقلل الهدف
وواحدة واحدة كل شئ حيظهر معاك
واى استفسارات لا تتردد فانا معاك فى اى وقت
ازيك يا كبير
في الشارت دا
لو حصل كسر للقناة لأسفل بس الفايبو الشرائي واقف ادامي ...يعني بيع وشرا ...ما ادخلش شرا من الفايبو الشرائي ؟ استنى اشوف ها يعمل اية لو كسر خط ال 100 اخده شراء يامي ينزل يكسر الفايبو البيعي واخده بيع .
ايه رأيك
يا نهار زبادى خلاط
كل دا حصل من ساعة ما روحت الفرقه ورجعت
هو المعلم بيبو اتكلم النهاردة ولا ايه هههههههههههههههههه
اتمنى الكل يكون حقق ارباح النهاردة وان شاء الله نعمل ابارح اكتر واكتر الايام القادمة
شدوا حيلكم باه يا رجاله وادعوا لمعطى ربنا يكرمه ويوفقه ويحقق كل اللى فى نفسه قادر يا كريم