السلام عليكم
مساء الفل يامعطي لسة شايف مشاركاتك ولفت نظري اوردرات المخاطرة
هل اوردر امبارح بتاع الكيبل مش كان مخاطرة برضه ؟ ليه مش دخلتو ؟
Printable View
السلام عليكم
مساء الفل يامعطي لسة شايف مشاركاتك ولفت نظري اوردرات المخاطرة
هل اوردر امبارح بتاع الكيبل مش كان مخاطرة برضه ؟ ليه مش دخلتو ؟
كيفك اخ معطي انا خرجت على تعادل من صفقة اليورو لانو خط 9 قوي وصعب صعود السعر فوقه
اليوم غريب جدا .. ومفيش حاجة محترمة
خرجت الان من اوردراتي اليورو والنيوزلندي على خسارة ولله الحمد والشكر
وترقب غدا اوردرات جديدة
عليكم السلام
مساء النور ياكيمو
عدم دخولي كان للاسباب الى شرحتها هنا
(https://forum.arabictrader.com/showt...=1#post2472553)
اى استفسارات اخرى انا معاك
فعلا ياباشا الارتداد منه مخفيف كان المفروض يكسر مباشرة عشان اكمل مع الاوردر.. التوقيت مع الاوردرات مهم جدا
فعلا مستغرب الصراحة من الايام الى مشفتهاش بقالي كتير وابقا كل اغلاق شمعة قرار معاكس ..
والف مبروك الله ينور عليك على السكالبنج
اليوم الصراحة من أغرب أيام التداول وبالذات اليورو دولار
يرجع يلامس 1.2293 لإختبار الترند الصاعد على فريم الساعه والأربع ساعه وبإغلاق الساعه الثامنة أصبحت القيمة عند 1.2307
أو يرتفع ويلامس 1.2327 وينزل ونفس الحركة تتكرر أكثر من مرة
قفلت صفقتين اليوم على خسارة والحمدلله
والغريب أن كلا الصفقتين بإتجاهين مختلفين
فمعنى هذا أن الوضع محير
رمضان كريم
ان شاء الله يعوض الجميع الخساره ايش رائيك اخ معطي شراء كيبل اغلاق فوق زاويه 90 شهري وكسر السحري على الساعه
انا ماعرف بقصة الاخبار ولكن
هل تووجد اخبار منتظرة تحرك السوق لانة من افتتاح السوق وهو شبهة متوقف ماهو السبب
يطلع وينزل بنقاط زهيييييدة جدا الباوند دولار واخواتة واخوانة والعملات كلها بصراحة حتى النفط
فهد الكويتي
..
معتي باشا
هل تحب البساطة
بالاستراتيجيات .....
صباح الخيرات
توكلت على الله واشتريت كيبل مخاطرة حالا
التفاصيل المشاركة القادمة
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه