حااان وقت الخروووووووج المبكر
فكما قولت باغلاق شمعتين اعلى السنتر يتم الخروج على -25
وتم فتح اوردر شراء حاالا
التفاصيل المشاركة القادمة
هذه ليست توصية
Printable View
:::::: كيبل ::::::
(( 4 ساعات ))
الملف المرفق 334183
شراء : 5688 ( اغلاق شمعتين اعلى السحري + السنتر )هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه
هدف : اول 5727 ( هاى امس ) ثاني 5794 ( زاوية 90)
ستوب: 5648 ( اسفل السنتر والسحري واللو )
اذا لم يتفق تحليلي مع تحليلك فلا تدخل
اهلا اخي الكريم ابو البنات
ردي على استفسارك حتلاقيه هنا (https://forum.arabictrader.com/showt...=1#post2480292)
اى استفسارات اخرى باى وقت انا معاك
تقبل تحياتي
وفي فرصة بيع علي الاسترالي اصطدم بالسنتر برضه ونموذج الظلال واعادة اختبار القناة علي الاربع ساعات
ايه رايك ؟
ههههههه
والله ياكيمو عن تجربة تزيد عن سنة مع القنوات مع طريقتنا احنا حتلاقيها بتدخل متأخر او بتدخل غلط كتير... خاصة اننا شغالين بستوب فكرة القنوات اصلا تعزيز.عشان كدة انا مشمتهم بيها اوي
وبص ياكيمو مستحيل تلاقي كل المؤشرات مدياك دخول بيع او شراء فى نفس اللحظة ...عشان كدة لو استنين كل المؤشرات يبقا مشحتدخل ..
لذلك انا شرحت حاجة قبل كدة وموجودة بالملخص اسمها وزن الامور على الرابط التالي اقراها (https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2317393)
بالنسبة للسنتر فعلا الامر غير واضح النهاردة على الكيبل ولعب كتير طالع نازل .. ولكن للسنتر شروطه الخاصة فهو الخط الذى لا يمكن ان نعتبره هلهولة :)
معطي باشا
اليورو فريم الساعه اعطى اشاره شراء
بس ننتظر اغلاق الساعه الحاليه
الملف المرفق 334189
واووووو ده ايه الهنا ده .. والله لي الشرف انك بتابع بطريقتي
بالنسبة للساعة لم تعطينا اى دخول شراء.. كما واضح بالشارت اغلاق الشمعة السابقة اسفل السحري الى فيها الدائرة... وايضا اسفل المنطقة الارتدادية تتمثل فى فيبو -38 الى فيها المستطيل+ على 4 ساعات مازال اسفل السنتر
وياريت ياباشا نشوفك دائما معانا... واى استفسارات باى وقت انا معاك
تقبل تحياتي
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
هل الدخول بيع صحيح عند الإشارة الحمراء
انا بعت باوند والله الموفق من 1.5727 والله الموفق
استاذ معطي كل عام اونت بخير يالغالي ومن العايدين والسالمين إن شاء الله وينعاد عليك بالفرحه والسرور والصحه والعافية إن شاء الله
اخوك في الله ابو جسار