عليكم السلام
اهلا اهلا بملك الاساسي رمضان باشا منور الورشة والله
وكل سنة وانت طيب
Printable View
كل عام وانتم بخير وصحه وسلامه
الملف المرفق 334593
شمعة 4 بالفعل قفلت انعكاسية فوق السحري لذلك الدخول كان منها شراء
الان ايضا اغلقت شمعة6 انعكاسية وانسايد بار لذلك يجب الخروج من الشراء حالا لمن دخلها للاطمئنان بربح 10 نقط
ومبروك للى دخلها
تقبلوا تحياتي
كل سنة و انت طيب يا معطي باشا يا صديقي العزيز
معلش سؤال بسيط
هو دلوقتى عشان اقدر افهم واربط الاستراتيجيه ببعضها بالكامل
مثلاً على اليورو بفتح شارت بفريم الساعه واطبق عليه Mo3Ty_h1
وافتح شارت تانى بفريم اربع ساعات واطبق عليه Mo3Ty_h4
وشارت تالت اى فريم واطبق عليه Mo3Ty_angels
واقارن ما بينهم فى الاخر حسب طريقه كل واحده لحد ما يتفقوا
صح كدا ؟؟
عشان ساعات كتير بتلخبط :S
الملف المرفق 334618
الملف المرفق 334619
** شمعة الساعة الحالية 11 لو اغلقت كما هى الان .. يبقا حيبقا اوردر بيع صريح.. واحتمال نشوف اليوم هبوط حر لليورو والكيبل وكسر
** وايضا على 4 ساعات حيكون اغلاق شمعة للكيبل اسفل سحري.. لليورو اسفل زاوية
** فلنتابع اغلاق الشمعة لنحدد فيجب ان تغلق اسفل هذه المناطق وبالاشكال الانعاكسية كما بالشارت لكي يكون اوردر صريح للدخول غير كدة فلا دخول
احنا عندنا شارتين فقط Mo3Ty_h1 وMo3Ty_h4.. وياريت ترفعلي شارتاتك عشان اقولك انت صح ولا غلط
1-عندما يتفق الشارتين بيبقا اوردر صريح واقواهم
2- عندما يختلف الشارتين بنشتغل بنظام وزن الامور والدخول عادة بيبقا من شارت 4 ساعات والخروج المبكر من الساعة
(https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2317393)
اى استفسارات باى وقت انا معاك
تقبل تحياتي
ما شاء الله العم معطي وصل .
منور ياامير .
على فكرة المفكرة الاقتصادية اللي في المنتدى اتغير مكانها ولا ايه .
ان كانت موجودة ياليت تعطيني رابطها اكون لك من الشاكرين
اهلا اهلا حسين باشا كل سنة وانت طيب
اتفضل ده رابط المفكرة
https://www.arabictrader.com/portal/ar/event
دى الشارتات
الله ينور عليك والله
انا سبقتك بدقيقتين ههههههههه (https://forum.arabictrader.com/showt...=1#post2483234)
فعلا الى كنا منتظرينه لم يحدث لذلك لا دخول.. واروح انام احسنلي عشان مطبق هههههههه